Ze maakt er altijd zo'n chinees-nieuwjaarhoofd vanquote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 11:41 schreef Korak het volgende:
[..]
Ze maakt er altijd zo'n chinees-nieuwjaarhoofd van
Matin ligt meestal voor 9 uur in bedquote:Op maandag 6 maart 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ima zei dat die tijden zijn omdat anders K3 last kan hebben van het lawaai.
Persoonlijk vind ik het wel vroeg voor zo'n jonge kamer eigenlijk..
Dan ligt ie in zijn bedje en heeft zijn tandjes gepoetstquote:Op maandag 6 maart 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin ligt meestal voor 9 uur in bed
Ja vond ik ook raar, of hij zei iets wat niet mochtquote:Op maandag 6 maart 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel typisch dat ze hem wel 2x achter elkaar omroepen. Sommigen blijven 'straffeloos' vervelend zacht praten en weten na 6 maanden nog steeds niet dat die mic niet onder de jas moet ..
Hij had het gewoon over die tijden waarop ze herrie mochten maken in K4.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vond ik ook raar, of hij zei iets wat niet mocht
Wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op maandag 6 maart 2023 11:51 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Let op !!
Kim vD gaat de Podcast luisteren.
Daar staat een heimelijk opgenomen gesprek van Babette, Wendy, Zoe en Kim vD op, waar ze over GJ en Wanda praten.quote:
Is dat de podcast van Jeff en Wendy?quote:Op maandag 6 maart 2023 11:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Daar staat een heimelijk opgenomen gesprek van Babette, Wendy, Zoe en Kim vD op, waar ze over GJ en Wanda praten.
quote:Op maandag 6 maart 2023 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat de podcast van Jeff en Wendy?
Dat was de laatste, dus dat denk ik wel ja. Als het goed is daarna dat verborgen gesprek.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jeequote:Op maandag 6 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar daarna staat nog een opgenomen gesprek
Tussen de podcast met Rupert en die met Wendy staat 5 kwartier aan opname van toen dat apparaat op opnemen stond terwijl die in de jas van Kim zat. Die jas is in die tijd door verschillende mensen gedragen waardoor er gesprekken op staan.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je ziet de opnames, maar je kan natuurlijk de (totale) inhoud van wat er op het apparaatje staat niet luisteren.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:56 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie alleen het gesprek tussen Wendy en Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |