Eerlijk is eerlijk: de sfeer is veel beter nuquote:Op maandag 6 maart 2023 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
Bern wil de fiets naar K4 verplaatsen want met muziek is dat wel fijn. Men vind het dat er al zoveel rommel is daar, en Janet zegt dat het er vaak naar zweet stinkt. Rupert zegt dat het scheelt dat GJ nu weg is
Die is motorisch gestoord.. dat wil wel zienquote:Op maandag 6 maart 2023 11:23 schreef Dotteke het volgende:
JW wil biljart les gaan geven Martin meld zich gelijk aan
Typisch Estherquote:Op maandag 6 maart 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
Esther die heel de week loopt te klagen ("ik heb nog geen droom gehad zoals bijv het bilart") zegt niets tijdens de rondvraag.
nu plotsquote:Op maandag 6 maart 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Mensen mogen van 10 tot 22 uur boven zitten in de muziek kamer
Heel verwarrend en vermoeiend om naar hem te luisteren.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Kan er geen chocola van maken wat Ima zegt....
Jappiequote:Op maandag 6 maart 2023 11:33 schreef puzziepie het volgende:
DJ set is verkeerd aangesloten en er is iets mis een monitor, wat iemand heeft gedaan
Maar drummen mag tot 21:30 uurquote:Op maandag 6 maart 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Mensen mogen van 10 tot 22 uur boven zitten in de muziek kamer
Dat was ik er vergeten bij te zettenquote:
Ima zegt het netquote:
Wel typisch dat ze hem wel 2x achter elkaar omroepen. Sommigen blijven 'straffeloos' vervelend zacht praten en weten na 6 maanden nog steeds niet dat die mic niet onder de jas moet ..quote:Op maandag 6 maart 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel verwarrend en vermoeiend om naar hem te luisteren.
Tijd voor een toneelhaak.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel typisch dat ze hem wel 2x achter elkaar omroepen. Sommigen blijven 'straffeloos' vervelend zacht praten en weten na 6 maanden nog steeds niet dat die mic niet onder de jas moet ..
Ik vind het ook niet meer dan normaal dat daar tijden voor zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 11:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
zal wel te maken hebben met wat gisteravond gebeurd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |