Het was toch weekend?quote:Op maandag 6 maart 2023 11:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is Jasper eigenlijk al helemaal nuchter na drie dagen alcohol
Ik heb het in de agenda gezetquote:Op maandag 6 maart 2023 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
1 april cabaretshow van Bern.
Vond zijn roast boven verwachting goed, dus ben wel nieuwsgierig
Niks mis met een lekker wijntje natuurlijk maar als je wijn steelt of toe-eigend en dan vervolgens d hele dag stiekem een mok vult in je locker om dan te verbloemen dat je drinkt.. vind ik dat erg triest. Dat vind ik nou niet echt onder het mom van het is weekend en laat ik eens een lekker wijntje schenken. Dit vind ik echt een teken van alcoholisme.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was toch weekend?
Jeff dronk ook iedere dag
Ik zie het probleem niet
En vergeet de wodka niet, ze zeggen dat je wodka niet ruikt, misschien juist daarom wodka.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niks mis met een lekker wijntje natuurlijk maar als je wijn steelt of toe-eigendom en dan vervolgens d hele dag stiekem een mok vult in je locker om dan te verbloemen dat je drinkt.. vind ik dat erg triest. Dat vind ik nou niet echt onder het mom van het is weekend en laat ik eens een lekker wijntje schenken. Dit vind ik echt een teken van alcoholisme.
Bedankt voor de waarschuwing...hoop dat hij voor 1 april al weg is...quote:Op maandag 6 maart 2023 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
1 april cabaretshow van Bern.
Vond zijn roast boven verwachting goed, dus ben wel nieuwsgierig
Ik vind dat hij het leuk doetquote:Op maandag 6 maart 2023 11:14 schreef Harry het volgende:
Bij de Weekbespreking blijkt wat een waardeloze manager Rupert is. Allemaal open vragen (Over wasdagen of Weekbespreking nu wel of niet op vrijdag....) , en een oneindig aantal evenementen, wat volgens mij niet de bedoeling was.
Idd dat heeft hij ook nog in zijn locker en daar zijn ook beelden van dat hij elke keer stiekem zijn zakfles vult.. echt een triest ventjequote:Op maandag 6 maart 2023 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
En vergeet de wodka niet, ze zeggen dat je wodka niet ruikt, misschien juist daarom wodka.
ook die kalender met foto squote:Op maandag 6 maart 2023 11:17 schreef puzziepie het volgende:
Marciano wil een cabana bouwen
Ik krijg UTO vibes
Jappie drinkt van Smorgens tot snachtsquote:Op maandag 6 maart 2023 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was toch weekend?
Jeff dronk ook iedere dag
Ik zie het probleem niet
Hij heeft het allemaal gevolgd.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:17 schreef puzziepie het volgende:
Marciano wil een cabana bouwen
Ik krijg UTO vibes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |