abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208391491
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 17:20 schreef Homey het volgende:

[..]
Na een whataboutism een jij-bak. Intussen blijven Palestijnen mensenrechten schenden.
Oh en Isral niet?
pi_208399086
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 19:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Oh en Isral niet?
Whataboutism
  donderdag 16 maart 2023 @ 01:53:54 #78
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208400868
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 23:14 schreef Homey het volgende:

[..]
Whataboutism
Ja bye bye
  donderdag 16 maart 2023 @ 11:16:36 #80
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208404465
Is er al vrede?
pi_208405966
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 16 maart 2023 @ 15:15:09 #83
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 16 maart 2023 @ 15:15:56 #84
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 16 maart 2023 @ 15:55:39 #85
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208408401
Offtopic (maar het speelt zich wel in buurland Syrie af) maar wel superinteressant, waarom Turkije vreest voor het domino effect als Noord Syrie een Koerdische staat wordt.
pi_208408589
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 19:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Oh en Isral niet?
Dat klopt inderdaad, Isral over het algemeen niet. Dat is een geciviliseerd en democratisch land waar veel omringende landen en volkeren een voorbeeld aan zouden kunnen nemen.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 13:10 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Dit soort dingen is natuurlijk precies wat ze bij media CNN graag willen horen. Desalniettemin blijft het bijzonder dat het probleem hier alleen bij Isral wordt gezocht. Het valt echt op hoe sommigen, waaronder zelfs Isralirs zelf, zich hebben mee laten slepen in de narratieven over de schuld die zogenaamd altijd en alleen bij Isral zelf kan liggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208408808
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:15 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Peace will come when the Arabs will love their children more than they hate us
Golda Meir.

Ben Gvir, Smotrich hadden grote aversie tegenover haar gehad. En andersom.
pi_208409141
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Golda Meir.

Ben Gvir, Smotrich hadden grote aversie tegenover haar gehad. En andersom.
Misschien, misschien niet. Het zou waarschijnlijk wel botsen op het vlak van religieuze en culturele kwesties. Maar het is lastig zulke claims te maken in een politiek landschap dat compleet anders is dan zestig jaar geleden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208409735
quote:
14s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:10 schreef HowardRoark het volgende:

Desalniettemin blijft het bijzonder dat het probleem hier alleen bij Isral wordt gezocht. Het valt echt op hoe sommigen, waaronder zelfs Isralirs zelf, zich hebben mee laten slepen in de narratieven over de schuld die zogenaamd altijd en alleen bij Isral zelf kan liggen.
Daar is niks bijzonders aan. Alles wat gebeurt in de bezette gebieden is Isral en het Isralische beleid verantwoordelijk voor. Wanneer een Rus wordt opgeblazen in bezet Oekrans gebied daar is Rusland verantwoordelijk voor. Wanneer een Israeli IDF of kolonist wordt afgeknald in bezet gebied, daar is Isral verantwoordelijk voor.

Sommige Isralisch snappen dat anderen niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208409749
quote:
14s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Misschien, misschien niet. Het zou waarschijnlijk wel botsen op het vlak van religieuze en culturele kwesties. Maar het is lastig zulke claims te maken in een politiek landschap dat compleet anders is dan zestig jaar geleden.
Het politieke landschap is niet zo anders.
pi_208409751
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Offtopic (maar het speelt zich wel in buurland Syrie af) maar wel superinteressant, waarom Turkije vreest voor het domino effect als Noord Syrie een Koerdische staat wordt.
Zolang Erdoğan geen toestemming krijgt van Putin gaat dit niet gebeuren. En het ziet er ook niet uit dat Putin Erdogan toestemming zal geven.
-Rabia Al-Basri
pi_208409763
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:15 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Peace will come when the Arabs will love their children more than they hate us
Maw het is de schuld van de Arabieren dat er geen vrede is :O
-Rabia Al-Basri
pi_208409783
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:43 schreef Slayage het volgende:

[..]
Daar is niks bijzonders aan. Alles wat gebeurt in de bezette gebieden is Isral en het Isralische beleid verantwoordelijk voor. Wanneer een Rus wordt opgeblazen in bezet Oekrans gebied daar is Rusland verantwoordelijk voor. Wanneer een Israeli IDF of kolonist wordt afgeknald in bezet gebied, daar is Isral verantwoordelijk voor.

Sommige Isralisch snappen dat anderen niet.
En jij snapt dan weer niet dat iemand dit volledig kan beamen, maar desalniettemin Israel steunt. Vanuit eigen belang.
pi_208410502
De tweede tweet is genieten geblazen

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_208410921
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_208412405
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 19:01 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Dus?

Hij was getrouwd met een Joodse dame, en is toen tot het Jodendom bekeerd. Je verontwaardiging was terecht geweest als hij daadwerkelijk op de WestBank Palestijnen van hun huis ging verjagen. Maar hij is gewoon in Jeruzalem. Mag dat niet?

Ik ben geen Jood en geen Palestijn, en ga deze zomer waarschijnlijk een Jordanie - Israel reis doen.
pi_208412440
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 18:38 schreef Slayage het volgende:
De tweede tweet is genieten geblazen

[ twitter ]
Meestal zijn dat anti-terreur operaties.
pi_208413224
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 19:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dus?

Hij was getrouwd met een Joodse dame, en is toen tot het Jodendom bekeerd. Je verontwaardiging was terecht geweest als hij daadwerkelijk op de WestBank Palestijnen van hun huis ging verjagen. Maar hij is gewoon in Jeruzalem. Mag dat niet?

Ik ben geen Jood en geen Palestijn, en ga deze zomer waarschijnlijk een Jordanie - Israel reis doen.
Ik zie ook niet dat deze man in die tweet zou claimen dat hij echt uit Jerusalem komt. Maar ja, pro-Palestijnse activisten op social media, die pakken alles beet met betrekking tot Isral en het Jodendom te demoniseren. Zo zit dat type mens helaas in elkaar. Vaak betreft dat ook een stel Westerse twintigers met kleurrijk haar, die niet weten wat hun geslacht of seksuele orintatie is en iets te veel Westerse media vanuit een links en progressief/anti-Isral perspectief tot zich hebben genomen.
pi_208413307
Haha, dit is de achtergrond op die desbetreffende Twitter. Och, wat is het toch weer voorspelbaar _O-. Misschien moet iemand zulke fantasten eens vertellen hoe ze in de Palestijnse gebieden denken over dingen zoals 'feminisme' en 'queer' zijn.

pi_208413372
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 20:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zie ook niet dat deze man in die tweet zou claimen dat hij echt uit Jerusalem komt. Maar ja, pro-Palestijnse activisten op social media, die pakken alles beet met betrekking tot Isral en het Jodendom te demoniseren. Zo zit dat type mens helaas in elkaar. Vaak betreft dat ook een stel Westerse twintigers met kleurrijk haar, die niet weten wat hun geslacht of seksuele orintatie is en iets te veel Westerse media vanuit een links en progressief/anti-Isral perspectief tot zich hebben genomen.
Pro-Israel activisten hebben niet zelden hetzelfde karakter.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')