In ieder geval afgelopen vrijdag was er weer feestje waar zij ook was. Ze stelde voor om ergens achteraf een beetje te gaan dansen enzo. Op een gegeven moment geeft zij mij een kus op mijn wang. Paar momenten later zoen ik haar en ze reageert voor zo'n 1 seconde... Zegt vervolgens: "Nee, ik heb geen zin." (oid). Een kwartiertje later ging ze naar huis.
De volgende morgen krijg ik een smsje van "sorry van vannacht, vond je het nog wel leuk? x dat meisje".
Wat moet ik hier nu van denken? En vervolgens mij ben ik de afgelopen tijd onbewust toch een beetje verliefd op d'r geworden...
[Dit bericht is gewijzigd door Herda op 10-02-2003 14:21]
kan natuurlijk anders zijn, maar als het wel duidelijk is dat ze voor 1 avondje wilde, ze deze keer niet wilde en je dr bijna nooit IRL ziet...geef ik je weinig hoop
ik kan gelukkig ook fout zitten maar probeer niet teveel te verwachten, kan t ook nooit tegenvallen
quote:
Op maandag 10 februari 2003 14:17 schreef Roellio het volgende:
Ze speelt met je dude
quote:Ik heb haar ook gevraagd waarom ze zich verontschuldigde en toen zij ze "weet ik niet"
Op maandag 10 februari 2003 14:20 schreef WeirdMicky het volgende:
ik denk dat ze zich wil verontschuldigen voor het feit dat ze je het idee gaf dat ze meer wilde dan alleen dansenkan natuurlijk anders zijn, maar als het wel duidelijk is dat ze voor 1 avondje wilde, ze deze keer niet wilde en je dr bijna nooit IRL ziet...geef ik je weinig hoop
ik kan gelukkig ook fout zitten
maar probeer niet teveel te verwachten, kan t ook nooit tegenvallen
quote:Die heeft ze niet
Op maandag 10 februari 2003 14:20 schreef AleXXXLie het volgende:
Haar vriendje was gewoon daar in de buurt :0
quote:
Op maandag 10 februari 2003 14:25 schreef flaxe het volgende:
Hoe oud is ze? 16
Hoe oud ben jij ?18
Beetje rare actie van haar inderdaad. Dat vond ik dus ook...
Schijnt dat meisjes dit vaker doen.... maar lering uit trekken dus
ze was aan het spelen, nu is het jouw beurt!
quote:
Op maandag 10 februari 2003 14:37 schreef Amnesia het volgende:
Goh, klinkt bekend...Schijnt dat meisjes dit vaker doen.... maar lering uit trekken dus
ze was aan het spelen, nu is het jouw beurt!
edit/typ0
[Dit bericht is gewijzigd door WeirdMicky op 10-02-2003 14:39]
quote:Dat weet ik ook, maarja... Iedereen weet wel hoe
Op maandag 10 februari 2003 14:39 schreef lammegiraf het volgende:
ach ja...laat haar maar...neem afstand....er zijn zat anderen
Als ze nog een keer zoon spelletje speeld, pak dr vol op dr bek, en verzoek dr dan vriendelijk op te rotten met dr BrEeZaH praktijken.
quote:weinig zin als ze na 1 seconde al zegt dat ze geen zin heeft om te zoenen...
Op maandag 10 februari 2003 15:04 schreef EggsTC het volgende:
BrEeZaHAls ze nog een keer zoon spelletje speeld, pak dr vol op dr bek, en verzoek dr dan vriendelijk op te rotten met dr BrEeZaH praktijken.
quote:Nee absoluut geen BrEeZaH, dat is juist het mooie
Op maandag 10 februari 2003 15:04 schreef EggsTC het volgende:
BrEeZaHAls ze nog een keer zoon spelletje speeld, pak dr vol op dr bek, en verzoek dr dan vriendelijk op te rotten met dr BrEeZaH praktijken.
[Dit bericht is gewijzigd door Above_Beyond op 10-02-2003 21:03]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |