Ze vond het niet kunnen dat ze gepasseerd was voor de ploegenachtervolging, vervolgens vond ze het niet kunnen dat haar dat per app meegedeeld was, om als laatste nog te melden dat Ritsma haar vandaag zou bellen, maar dat nog niet had gedaan.quote:
Helemaal voor.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:10 schreef hhh38 het volgende:
Baselga of Collalbo lijkt me wel een optie.
Ze heeft ook een techniek waarmee je niet vlak achter haar kan rijden met dat achteruit trappen, dus dan moet ze achteraan. Ze kan beter zelf de conclusie trekken dat dat geen gelukkig huwelijk is.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:57 schreef Ericr het volgende:
Rijpma bewijst alleen maar Ritsma's gelijk als hij haar niet meer selecteert. Een dwarsligger in de TP heb je niks aan. Dat gezeik heeft al medailles gekost.
Ik vind dat er bij de TP wel echt vooruitgang is geboekt. Op de TS lijkt het vooral een uitdaging om de echte toppers warm te krijgen voor het onderdeel. En op de MS vind ik het voor hem plijten dat ie niet toegeeft aan de wensen van Hoolwerfquote:Op maandag 6 maart 2023 22:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond het wel geestig dat iedereen vorig jaar haatte op Jan Coopmans maar dat het voor Rintje ook allemaal niet zo makkelijk blijkt.. de mannen achtervolgers willen niet met elkaar trainen, de vrouwen achtervolgers worden niet op de juiste manier afgebeld, de mannen mass start wil eigenlijk in een andere samenstellen, en tsja, de vrouwen mass start kan je weinig aan verpesten en die luisteren toch alleen naar Anema.
Teamsprint bestaat nietquote:Op maandag 6 maart 2023 22:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond het wel geestig dat iedereen vorig jaar haatte op Jan Coopmans maar dat het voor Rintje ook allemaal niet zo makkelijk blijkt.. de mannen achtervolgers willen niet met elkaar trainen, de vrouwen achtervolgers worden niet op de juiste manier afgebeld, de mannen mass start wil eigenlijk in een andere samenstellen, en tsja, de vrouwen mass start kan je weinig aan verpesten en die luisteren toch alleen naar Anema.
Een training afbellen is nog wel van een iets andere orde dan 'je mag niet meedoen op het WK', natuurlijk. Als coach zou je dat gewoon even netjes face-to-face of, als dat niet handig uitkomt, via een telefoongesprek moeten doen, ongeacht hoe iemand zich eerder tegenover jou gedragen heeft - daar moet een coach boven staan.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:54 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dus als Antwanet de training af-appt moet dat kunnen en als Rintje haar af-appt is mevrouw beledigd. Als ik Rintje was zou ik haar blokkeren en nooit meer bellen, laat staan opstellen. Chagrijnig kutwijf.
Er is buiten Alpine en de freestyle onderdelen geen enkele wintersport waar niet 1 land duidelijk een dominante factor is. Het is jammer dat Duitsland niet meer meedoet bij het vrouwenschaatsen nu de doping is uitgewerkt en 7 goud + zilver is eigenlijk nog net wat te veel, maar schaatsen scoort best oke op de internationale ladder.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
11 landen hebben een medaille gewonnen. Kom daar eens om in een andere willekeurige wintersport. Wat wauwel je nou toch allemaal weer.
Wat Azië betreft scheelt het al wat (of eigenlijk alles) dat Gao dit seizoen geen zin heeft en Takagi niet op niveau is. Plus Kim die geschorst is en de 500 vrouwen-Kim die op het WK opgebrand was.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Medaillespiegel. Als je het even indeelt in 4 blokken:
Nederland: 7 goud, 7 zilver, 5 brons
Rest Europa: 3 goud, 4 zilver, 7 brons
Noord-Amerika: 6 goud, 4 zilver, 2 brons
Azië: 0 goud, 1 zilver, 4 brons
Vooral Azië dus onder de maat, zeker als je het vergelijkt met de Olympische Spelen die op eigen continent waren. Tijd dat die de coronakrampen achterwege laten en weer gewoon toernooien en wereldbekers gaan organiseren, nu hebben ze een nadeel ten opzichte van Europeanen en Noord-Amerikanen die niet de hele winter weg van huis zijn.
Shinhama is ook vrij matig dit seizoen. Maar buiten Takagi en de 500 meter speelt Azië sowieso geen rol.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat Azië betreft scheelt het al wat (of eigenlijk alles) dat Gao dit seizoen geen zin heeft en Takagi niet op niveau is. Plus Kim die geschorst is en de 500 vrouwen-Kim die op het WK opgebrand was.
Sato was vorig seizoen ook een stuk beter dan dit seizoen. En de vrouwen TP van Japan is uit elkaar gevallen. Geen Nana Takagi meer op de Mass Start.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shinhama is ook vrij matig dit seizoen. Maar buiten Takagi en de 500 meter speelt Azië sowieso geen rol.
Nou ja, Ning. En die viel hard op de nutteloze team sprint.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shinhama is ook vrij matig dit seizoen. Maar buiten Takagi en de 500 meter speelt Azië sowieso geen rol.
Ohja, die ook nog. Ook aan het eind van het seizoen uit vorm. Maar dat was dus mijn punt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, Ning. En die viel hard op de nutteloze team sprint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |