Wat vinden we van mevrouw Bos (mocht je ooit eens hebben gekeken in de leesmap bij je oma:P)? Eigenlijk vind ik het een beetje overdreven dat de roddelbladen zo'n heisa hebben gemaakt rondom het huwelijk, we lezen toch ook niks over Bianca Balkenende?
quote:Ben'k nie met je eens.
Eigenlijk vind ik het een beetje overdreven dat de roddelbladen zo'n heisa hebben gemaakt rondom het huwelijk, we lezen toch ook niks over Bianca Balkenende?
Er gingen geruchten dat Wouter Bos homosexueel was. En als je dan bedenkt, dat'ie vlak voor de verkiezingen gaat trouwen, dan is't nie gek dat mensen denken 'carriere huwelijk'. En dan gaat de pers zeker spijkers op laag water zoeken.
Balkenende, on the the other, was al lang en breed getrouwd, toen'ie de politieke arena betreedde.
Zo'n society watcher ben ik niet ;P
Weekend liet deze week al weten dat Wouter en Barbara weliswaar getrouwd zijn maar ieder nog in hun eigen woning wonen. Vreemde zaak. En waar was Barbara tijdens de historische verkiezingsoverwinning!? En hoe zit het met het verleden van Wouter als schandknaap? Zolang er geen openheid wordt gegeven blijft het gissen, aldus Weekend.
Wie op Internet een poging waagt om meer te weten te komen, zit al snel op dood spoor. Via de cache van Google blijkt wel dat her en der van alles wordt ondernomen om privacy gevoelige informatie te verwijderen. En dat geeft dan weer voeding aan nieuwe geruchten.
Grondig speurwerk leert dat Barbara zich actief heeft ingezet als researcher voor het European Forum. En dat ze werkte bij de Mozer-Stichting die zich vooral sterk maakt voor het leggen en onderhouden van contacten met politieke geestverwanten in Midden- en Oost Europa. Straks blijkt nog dat Wouter getrouwd is met een heuse KGB spionne!
Ach, gun die jongen nou gewoon een privé-leven. Staakt het speuren! Zo interessant lijkt het allemaal nou ook weer niet. Hij kan zich toch niet blijven verschuilen. Vroeg of laat wordt de waarheid wel bekend. En heus, die zal een stuk minder spannend blijken dan waar de roddelpers op hoopt.
Zit toch wel een zekere spanning tussen die woorden.
quote:hallo ik heb bovenstaande niet geschreven, maar die site beheerder........:P
Op maandag 24 februari 2003 01:20 schreef R_ON het volgende:
Hahaha! Eerst leg je heel z'n prive-leven bloot, Petra, dwz, wat de roddelpers schrijft om te besluiten met "gun hem een prive-leven"Zit toch wel een zekere spanning tussen die woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |