Kindaaaaquote:Op zondag 5 maart 2023 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Flinke klus wel, nu aan het uithijgen zeker
[ afbeelding ]
wat zul jij heerlijk slapen vannachtquote:Op zondag 5 maart 2023 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Na een hele nacht wiebelen op ASOT helpen met verhuizen valt zwaar zegBen kapot
Slapie worstquote:Op zondag 5 maart 2023 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Na een hele nacht wiebelen op ASOT helpen met verhuizen valt zwaar zegBen kapot
Goed verhaalquote:
quote:
En nu een jaar wachten?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
https://djtechtools.com/2(...)f-atari-half-batman/
pre order geplaatst vriendjes
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]je kent me , sterkste kant
al zeg ik zelf
In de gondel durf ik dat wel aanquote:
Ik had gisteren een compilatie van vallende mobiele telefoons gezien, uiteraard zat de skilift daar ook bijquote:
Haha dat zal wel ja. Eerst waren het alleen skistokken en handschoenen maar tegenwoordig ook telefoons.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gisteren een compilatie van vallende mobiele telefoons gezien, uiteraard zat de skilift daar ook bij
Handschoenen op je hoofd is niet zo erg, skistokken of een telefoon daarentegenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
Haha dat zal wel ja. Eerst waren het alleen skistokken en handschoenen maar tegenwoordig ook telefoons.
Daar is de helm voorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handschoenen op je hoofd is niet zo erg, skistokken of een telefoon daarentegen
Ow ja dat is verplicht tegenwoordig, in mijn tijd was dat nog nietquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat is verplicht tegenwoordig, in mijn tijd was dat nog niet
*oma vertelt
Ik dacht dat het voor snowboarders verplicht was, maar dat is het dus niet, het is wel heel verstandig dat je er één draagt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja ik weet eigenlijk niet of het verplicht is maar eigenlijk heeft iedereen een helm op tegenwoordig. Ikzelf ondertussen ook al jaren terwijl ik eerst ook zei dat nooit te gaan doen.
Sommige springen er achteraanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gisteren een compilatie van vallende mobiele telefoons gezien, uiteraard zat de skilift daar ook bij
Dat moet je niet doen iddquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet zo verstandig
woooow! nicequote:Op zondag 12 maart 2023 15:38 schreef engine het volgende:
Nieuw vogeltje om te volgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 maart 2023 15:40 schreef fokAI het volgende:
[..]
Hoi @:fokai, natuurlijk heb ik suggesties! Wat dacht je van "U Can't Touch This" door MC Hammer of "Gettin' Jiggy Wit It" door Will Smith? Beide nummers hebben een funky beat en zijn perfect om op te wiebelen. Maar als je meer houdt van elektronische muziek, zou ik aanraden om eens te luisteren naar Oliver Heldens - hij heeft veel tracks met lekkere beats waarop je kunt wiebelen. Laat me weten welke jouw favoriet is!
Is nu alleen nog met abbo. Is wel grappig moet ik zeggenquote:
Dat viel tegen dit jaar. Niks aan te doen. Maar het is wel erg gezellig geweestquote:Op zondag 12 maart 2023 15:43 schreef Schakeltopia het volgende:
maar je hebt geen been gebroken op vakantie.
was de sneeuw beetje goed?
jammer jammer. maar wel mooi, in ieder geval lekker erop uit geweest!quote:Op zondag 12 maart 2023 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat viel tegen dit jaar. Niks aan te doen. Maar het is wel erg gezellig geweest
Zijn wel wat sets geüpload op SoundCloud. Maar ik wacht nog totdat die met beeld officieel door ASOT wordt geüpload. Duurt langquote:
ja dat kan soms lang duren he, hoop voor je dat ze er snel op staan!quote:Op zondag 12 maart 2023 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn wel wat sets geüpload op SoundCloud. Maar ik wacht nog totdat die met beeld officieel door ASOT wordt geüpload. Duurt lang
Jazeker, jij ook?quote:Op zondag 12 maart 2023 15:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mevrouw loveable
lekker aan het genieten van je weekendje?
Misschien word ik dan in de studio uitgenodigd als meest woostboeste luisteraarquote:
jaa heerlijk. beetje wiebelen, muziekje luisteren, voetbal op de achtergrond aan. lekker ontspanne!quote:
jaaa en dan die rookworstmangroteblijzoom.jpg op tshirt printenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien word ik dan in de studio uitgenodigd als meest woostboeste luisteraar
Welke wedstrijd kijk je ajax?quote:Op zondag 12 maart 2023 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa heerlijk. beetje wiebelen, muziekje luisteren, voetbal op de achtergrond aan. lekker ontspanne!
quote:Op zondag 12 maart 2023 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaaa en dan die rookworstmangroteblijzoom.jpg op tshirt printen
Helemaal zonder BBquote:Op zondag 12 maart 2023 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaaa en dan die rookworstmangroteblijzoom.jpg op tshirt printen
Hoor je het geschreeuw ook niet etcquote:Op zondag 12 maart 2023 15:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
yes, beetje op de achtergrond he. geluid uit
haha
Dan moet je wel opletten omdat het nu niet kan horenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon af en toe beetje kijke als er gescoord word
klopt ik heb de laatste 2 gemist hahahaquote:Op zondag 12 maart 2023 15:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan moet je wel opletten omdat het nu niet kan horen
Gelukkig kan je terug kijkenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klopt ik heb de laatste 2 gemist hahaha
jaa vast wel. moet even zien.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je wel meer wiebelen hier of in april pas
Spanning ook wel een beetje afquote:
Lang leven de herhalingenquote:Op zondag 12 maart 2023 16:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nah dat niet, maar komen wel herhaling voorbij vaak
Weinig pozza goedkoop gebakken dusquote:Op zondag 12 maart 2023 16:02 schreef Schakeltopia het volgende:
het word wel hoog tijd voor wat mooier weer hoor. zonpaneeltjes genieten niet zo deze maand. nog maar 2 echt mooie dagen gehad. gister in 1 dag meer dan de 4 dagen ervoor bij elkaar![]()
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weinig pozza goedkoop gebakken dus
of joetoep, wat je wil. maar kat is er intussen alweer vandoorquote:
Heb je linkje ( alhoewel ik denk dat ik het muziek niks vind )quote:Op zondag 12 maart 2023 16:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
of joetoep, wat je wil. maar kat is er intussen alweer vandoor
iets naar boven, fresh post net de joetoepquote:Op zondag 12 maart 2023 16:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb je linkje ( alhoewel ik denk dat ik het muziek niks vind )
heb jij nog goede tips voor flixnet?quote:
Ga zo even voor je kijkenquote:Op zondag 12 maart 2023 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij nog goede tips voor flixnet?
of heb je ook al tijdje niet geflixnet
Soul zegt: M3gan.quote:
Dat is juist.quote:
Soul zegt: "Duh,het is ook een horrorfilm."quote:Op zondag 12 maart 2023 17:23 schreef Schakeltopia het volgende:
M3gan(2022)6.6horror, sci_fi, sci-fi, thriller102PG-1316Gerard JohnstoneAkela Cooper, James WanAllison Williams, Violet McGraw, Ronny ChiengA robotics engineer at a toy company builds a life-like doll that begins to take on a life of its ownbrrrrr
quote:Op zondag 12 maart 2023 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul zegt: "Duh,het is ook een horrorfilm."
Je krijgt wel de groetjes.
Wij wensen jullie veel succes en plezier ermee!quote:Op zondag 12 maart 2023 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
dankewol voor alle inputs!
wij gaan er mee aan de slag
Zoek je ook nog series?quote:Op zondag 12 maart 2023 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
dankewol voor alle inputs!
wij gaan er mee aan de slag
Best veelquote:Op zondag 12 maart 2023 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tuurlijk, heb je nog wat op je lijstje staan?
Check dezequote:Op zondag 12 maart 2023 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh nou dan bewaren we die voor de volgende keer
Het is echt best grappigquote:
Ja best wel, alleen jammer dat Fok! voor een paar uurtjes beetje traag deed daar doorquote:
haha stiekem een foto verstuurd zonder vissen eropquote:Op zondag 12 maart 2023 17:53 schreef Loveable het volgende:
Leuk als je van vissen kijken houdt
https://visdeurbel.nl/
Haha jij wel weer hoorquote:Op zondag 12 maart 2023 18:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha stiekem een foto verstuurd zonder vissen erop
Die is ook leuk jaquote:Op zondag 12 maart 2023 17:53 schreef Loveable het volgende:
Leuk als je van vissen kijken houdt
https://visdeurbel.nl/
Zijquote:
oohquote:Op zondag 12 maart 2023 18:23 schreef engine het volgende:
Is ook geen garantie dat ze zo meteen opstaat he
Maar ik hoop het welquote:
Smakelijkquote:
Dat is wle handig idd, anders moet je steeds switchen naar andere tabbladquote:Op zondag 12 maart 2023 18:24 schreef engine het volgende:
Dat picture in picture is wel echt handigMakkelijk ergens in een hoekje van het scherm weg te stoppen en toch makkelijk in de gaten te houden.
net een heel klein glimpje gezien van de kleine toen ze muisje van thuisbezorgd kreegquote:
Leukquote:Op zondag 12 maart 2023 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
net een heel klein glimpje gezien van de kleine toen ze muisje van thuisbezorgd kreeg![]()
maar je kunt niet terugspoelen dus was te laat voor capje
Leukquote:Op zondag 12 maart 2023 17:51 schreef Loveable het volgende:
Outer Banks
Harjunpää
Shadow and Bone (donderdag seizoen 2 )
Half Bad: The Bastard Son & The Devil Himself
Karppi
The Imperfects
You Don't Know Me
Endless Night
Folm Med Agnest
Moet ze niet op jacht?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze is wel wakker hoor
nu de oogjes weer open
Ziet er wat tussen wat je wilt kijken?quote:
Ook op netflix. Maar momenteel kijk ik vooral filmsquote:Op zondag 12 maart 2023 21:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ziet er wat tussen wat je wilt kijken?
Jij kijkt toch series op videoland?
Ook leukquote:Op zondag 12 maart 2023 21:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ook op netflix. Maar momenteel kijk ik vooral films
oooh leuk! heb alles ook wel gezien van flikken denk ikquote:Op zondag 12 maart 2023 21:26 schreef Moonlight het volgende:
Ohja en ben begonnen met seizoen 1 zit nu in 2 van flikken maastricht
die kwam net muisje brengen.quote:
Ja super leukquote:Op zondag 12 maart 2023 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oooh leuk! heb alles ook wel gezien van flikken denk ik
kijkt lekker weg
Allemaal op netflix kijk eigenlijk niks op videoland behalve rlsquote:Op zondag 12 maart 2023 21:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]Jij ook op videoland? of staat dat allemaal op netflix
HBO Maxquote:Op zondag 12 maart 2023 21:27 schreef Moonlight het volgende:
Weet iemand waar de films van Harry Potter te zien zijn?
Ah okquote:Op zondag 12 maart 2023 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die kwam net muisje brengen.
zag hem heel even in de opening zitten
oei ik heb geen ideequote:Op zondag 12 maart 2023 21:27 schreef Moonlight het volgende:
Weet iemand waar de films van Harry Potter te zien zijn?
moet je geluid aan doen, hoor je hem piepenquote:
Zal ik doenquote:Op zondag 12 maart 2023 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
moet je geluid aan doen, hoor je hem piepen
als je morgen gaat kijken, is schattig
Sinds wanneer kijken mensen met een rookworst in hun handen je smerig aan? Die zouden eerder geneigd zijn om te laten zien dat zij er wel een hebben en jij nietquote:
Mooizoquote:Op maandag 13 maart 2023 18:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen.. Hier gaat t prima
quote:Op maandag 13 maart 2023 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ow wacht mijn stream stond op pauze
Mini wiebelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |