ze zei het zelfquote:
Met die vorige keer wilde ze wat meer afstand, zei ze tegen Jasper, duurde 2 dagen en toen waren ze closer dan ooit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda zal wel weer spijt hebben net als de vorige keer
en achter willen horen dat Ivorrrrr nie boos is hoor
staat al in de vorige COSquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:34 schreef juul. het volgende:
Kim K heeft weer wat gepost op insta over het gebeuren van gisterenavond, krijg het bericht niet hier heen
ze heeft het een paar keer gezegd, later in de slaapkamer weer of was het de keukenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was het gesprek in de kas..Zoe zat haar make-up te doen. Tijdstip weet ik zo even niet..
dat het voor haar over is en verder gaat met haar proces?quote:
Jef vertelde eerder aan JW en Rupert hoe hij het ervaren heeft.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er gebeurd ik heb het idee dat Moraima het over JEff heeft dat er iets gebeurd zou zijn in bed als zijn er niet was geweest
Kim zegt dat ze ook tegen Jeff gezegd heeft dat dit haar grens was.
Ze stond ook naast de kus ze had het zelf gezien zegt Kim
Er is ook een briefje van Marciano aan KimK gepost hier eerderquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat het voor haar over is en verder gaat met haar proces?
nee ze verduidelijkt nu over wat er gebeurd wasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Je kan de tweet toch kopiëren?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee ze verduidelijkt nu over wat er gebeurd was
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik.Mijn hemel wat een treurig wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Thnxquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jef vertelde eerder aan JW en Rupert hoe hij het ervaren heeft.
Filmpje: https://streamable.com/tqcfay
Mori had ook genoeg opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Dan maakt Moraima er weer een heel ander verhaal van. Die houdt er dus ook wel van om het vuurtje aan te stoken
Nee ze gaat uitleggen wat zij precies heeft gehoord, dat Marciano haar uitnodigde in zijn bed en dat hij haar heeft aangeraakt/ vast heeft gehoudenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij staat er nuquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee ze gaat uitleggen wat zij precies heeft gehoord, dat Marciano haar uitnodigde in zijn bed en dat hij haar heeft aangeraakt/ vast heeft gehouden
We hebben het al gezien , niks gebeurt dus.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee ze gaat uitleggen wat zij precies heeft gehoord, dat Marciano haar uitnodigde in zijn bed en dat hij haar heeft aangeraakt/ vast heeft gehouden
Waarom niet? Ze is er ook uit geweestquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Waarom ligt Babette de hele tijd in der nest?
Moraima heeft de slappe lach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |