En dit is wat Jef probeerde uit te leggen aan Kim vanmorgen, dit heet humor zei hij, was een grapje..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:44 schreef Ambrine het volgende:
Wat ik al dacht. Zoë heeft er een heel ander verhaal van gemaakt. Wendy vertelt het net aan Jasper.
Wendy had gezegd: Ik heb zin in seks en toen zei Jeffrey als grap: ik voel me geroepen.
Zoë vertelde vanochtend aan Babette dat Jeffrey tegen Wendy had gezegd: Ik heb zin in seks.
Dit is precies Zoë dus.
Ze is absoluut hetero en wil een mooie gespierde man.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe vindt vrouwen schoner dan mannen.
Ik snap deze ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze is absoluut hetero en wil een mooie gespierde man.
Terwijl hij de nacht met Wanda heeft doorgebracht, lijkt soms een afleiding ervan..en ja ik denk dat Jap weer richting de andere groep trekt..totdat Wanda er nog steeds is, blijft het een schijnheil.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Probeert Jappie toch weer aansluiting te vinden bij de andere groep? Ligt met Wendy en Babs in bed
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:04 schreef Hoempah het volgende:
Het is uit tussen KimW en Marciano!Het is nu wachten op een brief van GJ aan Babette......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Isaac en Eunice Niet aan mijn tieten zittenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
Isaac zegt dat hij 95% zichzelf is in de loods
Esther zegt dat zij ook zichzelf is ze zou niets doen waar haar kinderen zich voor zouden schamen
Wie denkt Gj dat hij is? haar bedgenoot, verloofde, lover...hij kan niet meer wijzen met zijn vingertje, Zooi zij vanmorgen al ..hij was dominant en voel me een soort van vrij nu, ging over logeren op kamer 3..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is nu wachten op een brief van GJ aan Babette......
Ja...denk dat ze hem waarschuwd voor thuisfront...Zoe had vanochtend al tegen Babette gezegt dat hij erg geil wasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:57 schreef pingu66 het volgende:
Zei Esther nou tegen Isaac dat hij moet uitkijken voor de vrouwen, de loopse teven ????
En waarom wordt er nu niet omgeroepen dat hij Nederlands moet praten?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:00 schreef spapaars het volgende:
Waarom gaat Martin niet naar zijn eigen kamer?
Zal wel te doen hebben met dat hij weet waar de camera's actief zijn.
Dat denk ik niet. Hij zag er niet uit of hij het heel erg vond om te vertrekken. Ik denk dat het hem helemaal niks uitmaakt hoe het spel verder verloopt want hij kan toch niet meer winnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is nu wachten op een brief van GJ aan Babette......
Wat heeft ze gezegd dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano hoeft niet rouwig te zijn, met het bericht van Kim W.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |