Volgens mij niet meer dan dat Babette met haar matras op de voer naast zijn bed heeft geslapen.quote:
En nu is Kimmy boos?quote:
niet op de vloer , babs lag in bed samen met tianoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer dan dat Babette met haar matras op de voer naast zijn bed heeft geslapen.
Lijkt me veel te krap en warm trouwens in een eenpersoonsbed...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet op de vloer , babs lag in bed samen met tiano
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet op de vloer , babs lag in bed samen met tiano
Volgens mij lagen ze allemaal bij elkaar ,is volgens mij nergens iets gebeurd wat niet door de beugel kanquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij lagen ze allemaal bij elkaar ,is volgens mij nergens iets gebeurd wat niet door de beugel kan
wat doen kim en jef danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lijkt me veel te krap en warm trouwens in een eenpersoonsbed...
Zoë's matras was ook naar kamer 3 versleeptquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij lagen ze allemaal bij elkaar ,is volgens mij nergens iets gebeurd wat niet door de beugel kan
En dan hoe ze er bij loopt met die haren zwiertquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:17 schreef IkFok het volgende:
Waar bemoed die Esther zich mee. Met haar rij neigingen. Ze is niet meer verliefd durft ze dan ook nog als eerste te zeggen
Ze vindt het walgelijk pfff.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Nu over Eunice die JW als een oom ziet maar waar Eunice wel tegen aan rijdt![]()
JW vraagt ja en? Nee geen ja en ik wil het gewoon zeggen
Of hij het niet erg vindt. Nee dat vindt JW niet
Dit is denk ik niet het antwoord is wat ze wil horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |