Dat was geen evenementquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja net zoals Jeff deed bij Babbel op haar evenement!
J het is een en al fucking dit en fucking dat danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dan ook zo schelden en agressief zijn.
hij kan dat zeker wel , onlangs had bab gesprek met hun 2 over hoe sas reageerde soms , bern schrok erin begin van , maar hij is confliktvermijdend , hij weet niet dat sas het niet zo bedoeld maar sasha moet zich kunnen ventilerenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja best wel, jammer eigenlijk want verder vind ik haar wel leuk
Gisteren avond toen ze zaten te wachten op ben met zijn tweeen hoorde ik Bern gewoon normaal praten, niet zo zeurderig als anders. Hij kan dus wel gewoon praten
Ze is iig niet jaloersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja best wel, jammer eigenlijk want verder vind ik haar wel leuk
Gisteren avond toen ze zaten te wachten op ben met zijn tweeen hoorde ik Bern gewoon normaal praten, niet zo zeurderig als anders. Hij kan dus wel gewoon praten
dan kunnen er nog een paar oa , kim wandaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J het is een en al fucking dit en fucking dat dan
Ik heb er niets van gezien. Ben niet zo van de feestjes in die RLSsen, vaak kudt muziek en dronken gedoe.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is iig niet jaloersik denk niet dat een Jeff zo had mogen dansen met andere vrouwen.. zeker Marciano en Martin niet toen hun vriendinnen er nog waren
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij kan dat zeker wel , onlangs had bab gesprek met hun 2 over hoe sas reageerde soms , bern schrok erin begin van , maar hij is confliktvermijdend , hij weet niet dat sas het niet zo bedoeld maar sasha moet zich kunnen ventileren
Vooral dat laatstequote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien. Ben niet zo van de feestjes in die RLSsen, vaak kudt muziek en dronken gedoe.
" ik krijg weer de schuld,zoals altijd, ik ben er fakking klaar mee,ik vraag mijn 24 uur aan,raak me niet aan met je fikken,fakyou,dus jij bent blij als ik ga,waarom zit je aan mijn spullen , ik haat mijn leven,ïk wil praten,waarom nu niet,zie je wel je geeft geen fakking om me,je wil het fakking spel winnen........."quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dan ook zo schelden en agressief zijn.
Sasje flipte nog het hardst toen ze ook nog zag dat haar matras ongevraagd blijkbaar vlak onder een camara neergelegd was, terwijl ze eerder tegen Waffel en Jappei had gezegd dat ze samen met Bern "gesprekjes" houden wilde "net als jullie doen"quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
" ik krijg weer de schuld,zoals altijd, ik ben er fakking klaar mee,ik vraag mijn 24 uur aan,raak me niet aan met je fikken,fakyou,dus jij bent blij als ik ga,waarom zit je aan mijn spullen , ik haat mijn leven,ïk wil praten,waarom nu niet,zie je wel je geeft geen fakking om me,je wil het fakking spel winnen........."
Tering dit tering dat ,als je nu niet praat dat is het te laat(2 uur snachts en dronken)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J het is een en al fucking dit en fucking dat dan
dronkemanspraat dusquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tering dit tering dat ,als je nu niet praat dat is het te laat(2 uur snachts en dronken)
Ik heb echt de pest aan dronken mensen, ga daar niet vrijwillig naar kijkenquote:
Maar ze hadden wel afgesproken de matrassen op de grond te leggen.. of heb ik dat niet goed gehoord?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sasje flipte nog het hardst toen ze ook nog zag dat haar matras ongevraagd blijkbaar vlak onder een camara neergelegd was, terwijl ze eerder tegen Waffel en Jappei had gezegd dat ze samen met Bern "gesprekjes" houden wilde "net als jullie doen"
Mij benieuwen oo waar Isaak en Zoe liggen ze sleepte ook het matras naast hem...word nog wel een dingetje vrees ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht ik ook al ..................................oje kim k straks weer aan de poort
ja maar ze wisten niet of het mocht, weet niet waar sas is gaan liggen in k2 of k3quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel afgesproken de matrassen op de grond te leggen.. of heb ik dat niet goed gehoord?
Ik dacht die ligt gewoon in zijn bed en Babette er op de grond naastquote:
Isaak laat zich niet zo makkelijk verleiden als tianoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht die ligt gewoon in zijn bed en Babette er op de grond naastdaar zal Kimmie niet blij van worden
![]()
Dan vraag ik me af of Isaac dan ook op zijn matras op de grond naast Zoë ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |