Indd en hoppa opschieten dan maar want tussen 9 en 11 moet die zooi in de sluis staanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ze hebben wel wat te doen als ze zo wakker zijn
Zo te zien gaat Erik het in zijn eentje doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd en hoppa opschieten dan maar want tussen 9 en 11 moet die zooi in de sluis staan
ja waar zitten grootsmoel babel en coquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien gaat Erik het in zijn eentje doen
Ik had de organisatoren van dat feest wakker gemaakt
Om 13:00 wordt de zooi opgehaald hadden ze het vannacht over, dus hebben nog wel wat te doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ze hebben wel wat te doen als ze zo wakker zijn
Die liggen nog op een oorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja waar zitten grootsmoel babel en co
Ik had iedereen wakker gemaakt. Geen uitzonderingen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het opbouwen is altijd wel leuk, maar het afbreken en opruimen is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Om 13:00 wordt de zooi opgehaald hadden ze het vannacht over, dus hebben nog wel wat te doen
Er is echt een bom gevallenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rommeltje in de loods
Erik is inmiddels op en loopt door de loods. Kijkt een beetje rond en stopt een aansteker in zijn zak
Dat zit er wel in. EN eens kijken of Sascha echt haar 24 uur gaat aanvragen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is echt een bom gevallen![]()
En er zullen vandaag nog wel een paar bommetjes vallen waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:49 schreef lojanda het volgende:
Nou dat was me het feestje weer wel zeg![]()
Ik was verbijsterd hoe Bern zich gedroeg met wat drank op.. hij was wel een stuk losser. Hij stond tegen een aantal dames zowat aan te rijen. Op een gegeven moment stond hij tegen de billen van Wendy te dansen en zijn handen gingen best wel naar plekken waarvan ik dacht ..oké danen hij liet haar ook niet meer los en dacht dat durft hij niet want dan kan hij zijn toestand niet verbergen
![]()
Maar ook Marciano die vol aan het flirten was met Babette. Ben ik een man voor je en dat maar blijven herhalen.. zijn lichaamstaal sprak boekdelen.. goed dat KimW niet in de buurt was![]()
Ik ben benieuwd als ze zo meteen allemaal wakker zijn wat voor gesprekjes er komen. Ik denk dat er veel geroddel zal zijn vandaag
nee joh doet ze niet dronkemanspraatquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit er wel in. EN eens kijken of Sascha echt haar 24 uur gaat aanvragen.
Dat zou echt top zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit er wel in. EN eens kijken of Sascha echt haar 24 uur gaat aanvragen.
Ja i kzag dat filmpje van Hoempah, jemig zeg wat een raar mens. zo drama omdat ze over een matras struikeldequote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou echt top zijnwat een vreselijke bitch is dat
en arme Bern om dit elke keer maar weer over zich heen te krijgen.. ik had allang gezegd dat ze kon opzouten met haar gezeik
Ook een optie, maar die mochten ook niet bij het opbouwen zijn moesten ze ook in hun slaapkamer blijvenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik had iedereen wakker gemaakt. Geen uitzonderingen.
Maar dan ook zo schelden en agressief zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja i kzag dat filmpje van Hoempah, jemig zeg wat een raar mens. zo drama omdat ze over een matras struikelde
Ze kan ook in eens zo bitch zijn om niets
sas heeft veel last van moodswingsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja i kzag dat filmpje van Hoempah, jemig zeg wat een raar mens. zo drama omdat ze over een matras struikelde
Ze kan ook in eens zo bitch zijn om niets
Ja net zoals Jeff deed bij Babbel op haar evenement!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar dat was voor het verassingen effect.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een optie, maar die mochten ook niet bij het opbouwen zijn moesten ze ook in hun slaapkamer blijven
Ja best wel, jammer eigenlijk want verder vind ik haar wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |