ouwe feestworstquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:49 schreef hemarookworst het volgende:
Zo net thuis, nog nooit zo hard genoten.
En leuk dat jullie met mij mee hebben gewiebeld!
Vanavond weer verder thuis genieten van de streamquote:
Ja ze vonden het superleuk. Dit wordt wrs niet mijn laatste ASOTquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:52 schreef suzi1 het volgende:
en hoe vonden je vrienden het? gaan jullie dit samen overdoen. hoop voor jou zooooo
fantastisch man! leuk om te horenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze vonden het superleuk. Dit wordt wrs niet mijn laatste ASOT
hier ga ik nog even een nachtje over slapenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens jaar gaan jullie met me mee toch
ik deed idd best vaak vingertje en (en ook fistpump)quote:
zie!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik deed idd best vaak vingertje en (en ook fistpump)
sorry zus ik heb heel drukquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
Verdomme moet zus helpen met verhuizen/klussen terwijl de hardste DJ's om 4-6u spelen![]()
lolquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
maar mijn vingertje reikt niet zo hoog, ben maar een klein mannetje
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Heb niet Nixxy wiebel gedaan, leent muziek toch niet zo goed voor
nee laatste drie uurtjes gemist, maar het zijn aan de andere kant allemaal tracks die ik ken die 6 uur, want ben trancenerd. Bij die kleine podium niuewe muziekquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:00 schreef suzi1 het volgende:
was je wel bij dat podium toen enorme susanne kwam zingern van shiver??
zeker zeker, laatste uur was Allen Watts op andere stage, ik had ze gewaarschuwd dat het echt keihard beuken was, en ze waren echt helemaal verrastquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:03 schreef suzi1 het volgende:
o ja maar sommige hele bekende nrs is ook juist geweldig om op uit je pan te gaan
gaaf jongequote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
Daar heb je hem met zn armpjes in de lucht
[ link | afbeelding ]
watte?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dan stond jij vlakbij de banaan!
ik denk dat die dan ergens iets achter mij staat, mijn focus was naar voren uiteraardquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:16 schreef Schakeltopia het volgende:
die stond iets links voorjou blijkbaar
of ander tijdstipquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat die dan ergens iets achter mij staat, mijn focus was naar voren uiteraard
Had wel van tevoren gegeten maar van staand wiebelen krijg je wel trek na paar uur. Had een pozzapunt gekocht voor 6,5. Frisdrankje 5, kleine bier 5,5quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:27 schreef Schakeltopia het volgende:
daarom had je natuurlijk al pozzaatje geklapt van te voren
zo dat zijn wel prijzenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had wel van tevoren gegeten maar van staand wiebelen krijg je wel trek na paar uur. Had een pozzapunt gekocht voor 6,5. Frisdrankje 5, kleine bier 5,5Had trouwens maar 1 alcohol drankje op en de rest water
Kon ik gelijk e-scooteren naar huis
wij delen dan wel graag in de schadevergoedingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
kutBB ik ga ze aanklagen dat ze mijn wiebelvriendjes kapen
gema tanzen ja jaquote:
apartquote:Op zondag 5 maart 2023 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dit was in de kelder van een bank, waar ook de kluis zat
ja dusquote:Op zondag 5 maart 2023 00:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet niet of t 2 dagen in de jaarbeurs was he..
toch wel een fijne trek!quote:Op zondag 5 maart 2023 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
deze track past niet bij vorige, niet zo lekkere overgang
Is het swsquote:Op zondag 5 maart 2023 00:41 schreef suzi1 het volgende:
ok. nou als t volgend jaar weer daar is ga ik mss. anderhalf uur met ov. of 1 uur als ik me 7 min. verder af laat zetten
zo hoort datquote:Op zondag 5 maart 2023 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
alleen een paar pics gemaakt verder wiebelen alsof het mijn laatste dag is
looolquote:Op zondag 5 maart 2023 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
de donderdag voor ASOT had ik de speakers heel luid staan, ging buurman aanbellen![]()
Dus ik durf ook niet echt hard meer te doen
quote:Op zondag 5 maart 2023 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
Drukke zaal maar een cirkeltje met ruimte om me heen![]()
misschein straks wel, hij is aan het opbouwen hequote:Op zondag 5 maart 2023 01:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn, past alleen denk niet helemaal nu
quote:Op zondag 5 maart 2023 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
hema heeft ondertussen ruzie met de buurman
ja want hema doet agresieve vinger wiebelquote:Op zondag 5 maart 2023 01:17 schreef suzi1 het volgende:
hema, is daar wel ergens een plekje te vinden dat je ong 5m2 vor jezelf hebt? dat je echt kan wiebelen
met mijn agressieve fistpump en vingertje welquote:Op zondag 5 maart 2023 01:17 schreef suzi1 het volgende:
hema, is daar wel ergens een plekje te vinden dat je ong 5m2 vor jezelf hebt? dat je echt kan wiebelen
oh mooi! voor de volgende keerquote:Op zondag 5 maart 2023 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
er is trouwens ook audio stream van andere stages maar die is wat zachter qua geluid
geen idee, ASOT bestaat iig meer dan 20 jaar als radioshow en in zijn studententijd draaide hij al platen dacht ikquote:Op zondag 5 maart 2023 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:
hema hoe lang zit armin nou eigenlijk al de dj uit te hangen?
ah oke, klinkt gaafquote:Op zondag 5 maart 2023 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Hierna Giuseppe Ottaviani, dat moet wel een fijne set zijn. Live 3.0 volgens mij, dus met allemaal apparatuur gaat ie spelen
Komt hierna, maar dit is van een oude set. Om een idee te geven wat Live 3.0 isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |