Ik zie angst....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
JW vind het prachtig , prachtig wat je doet, tegen Jeff.
Die bekken overal... Maar toch vindt Mirthe het nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:09 schreef Sestra666 het volgende:
mirthe en kenzy bekken midden op de vloer
Smaken verschillen, maar vond het nog wel meevallenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat een rotmuziek vanavond
vond er geen bal aan
morgen de hele dag opruimstreamsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Doet FEBO dat hier niet![]()
Slappe hap hoor
Over gefrustreerd gesproken. GJ had een hekel aan figuren zoals Isaac, Jeff en Rupert. En wilde zichzelf offeren om die lui weg te spelen. Dat stomme plan is echter totaal mislukt en juist met hen is Babs vrijwel daarna (weer) besties geworden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette, ik mis hem, over GJ. Mes in de rug, maar ze mist hem.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:13 schreef Silves het volgende:
Zou Erik ook deze confetti bewaren en glad strijken..ik zou zeggen kruipen en knielen bitch..
Er zat van alles bij, voor (bijna) iedereen wat wilsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat een rotmuziek vanavond
vond er geen bal aan
maar heel eerlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over gefrustreerd gesproken. GJ had een hekel aan figuren zoals Isaac, Jeff en Rupert. En wilde zichzelf offeren om die lui weg te spelen. Dat stomme plan is echter totaal mislukt en juist met hen is Babs vrijwel daarna (weer) besties geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |