quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
De ene is best mannelijk, de ander is Bern
Ze had een jurk, maar die leek teveel op een bruidsjurk, dus dat maakte haar ongemakkelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:23 schreef lojanda het volgende:
Nou chagrijnige Sasha ziet er ook niet speciaal uit voor het feest.. die heeft weer eens niets wits aan..
En hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van Matin is dikker
en wat Tiano ook zegt ik ben 43(?) van mij hoeft dat niet meer
Dat was volgens mij al twee weken geleden.. had toch allang iets anders kunnen bestellen..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ze had een jurk, maar die leek teveel op een bruidsjurk, dus dat maakte haar ongemakkelijk
Hoe laat is de eerste gele kaart?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Flügel shotje gratis bij je eerste drankje, Flügel shotje gratis bij je eerste drankje!
Ik hoor wel vaker ietsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn engeltjes hoor ik net, dus geen
Volgens mij verstond Erik “snotje” want hij stond zo snel bij de barquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Flügel shotje gratis bij je eerste drankje, Flügel shotje gratis bij je eerste drankje!
Engeltjes en bengeltjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn engeltjes hoor ik net, dus geen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |