En ze trek even aan zijn overhemd als hij het net aan heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:58 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs als JW zich aan het omkleden is staat Esther dicht bij hem en kijkt hem aan of ze hem verslinden wil
Ze valt wel op met haar zwartwitte jurk
Zou @engine op JW en Esther doelen waar ie op hoopt?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther kan haar tengels ook niet van JW afhouden. Mens is onvoorstelbaar.
De maat van het jurkje is goedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het jurkje van Kenzy wel meevallen
Al denk ik dat ze het in een maat groter had moeten bestellen.
Ja, ik vind hem ook best te doen. Ik vind die van Zoe veel erger, ordinair.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het jurkje van Kenzy wel meevallen
Al denk ik dat ze het in een maat groter had moeten bestellen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zou @:engine op JW en Esther doelen waar ie op hoopt?
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
De maat van het jurkje is goed
Kenzy is alleen een maatje te groot
Valt mij nog mee dat ze zijn ding niet recht ligtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze trek even aan zijn overhemd als hij het net aan heeft
Inderdaad, te kort, te strak en ik mis een kontquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem ook best te doen. Ik vind die van Zoe veel erger, ordinair.
Zecwillen het een beetje compact houden 22 mensen in zo'n grotequote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Waarom die banken zo dicht op de dansvloer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |