En waarom wordt er aanstoot aan gegeven?
Wat vind jij?
quote:Doe ik expres, omdat het om het psychologische aspect gaat, niet om de sex zelf. Maar als het daar beter past (of in LIFESTYLE), be my guest.
Op maandag 10 februari 2003 13:26 schreef Kreator het volgende:
Waarom staat dit eik in R&P en niet in SEX?
Dan heb je toch niks intiems meer over, van de ander?
quote:Hoe weet je dat?
Op maandag 10 februari 2003 13:27 schreef Henkuzz het volgende:
Moet je voor de lol eens gaan kreunen in een pashokje...... dan wordt het heel stil om je heen......
quote:lol
Op maandag 10 februari 2003 13:27 schreef Henkuzz het volgende:
Moet je voor de lol eens gaan kreunen in een pashokje...... dan wordt het heel stil om je heen......
lijkt me werkelijk geen reet aan.... zit je te kreunen.. krijg je verdomme nog echt zin om te neuken ook.
quote:Eten heb je geen problemen mee?
Op maandag 10 februari 2003 13:28 schreef Sinaasappel het volgende:
Nee man, straks zit je in de trein, zit een man naast je zich af te trekken, dat kan toch niet
quote:Nee, strax spuit hij nog over je heen. Gatver.
Op maandag 10 februari 2003 13:29 schreef SunChaser het volgende:[..]
Eten heb je geen problemen mee?
quote:Je kan het ook als een compliment zien.
Nee man, straks zit je in de trein, zit een man naast je zich af te trekken, dat kan toch niet
quote:
quote:Kan je opzich wel weer zo'n interview gaan houden voor je school.
Het kan m.i. ook totaal niet omdat 't nogal aanwezig is allemaal, misschien als je speciale masturbatiecoupe's hebt dat 't wat anders is.
Maar horen de buren niemand dan???? Of doet iedereen braaf na elf uur 'savonds pas aan sex en het liefst zo zachtjes mogelijk......????
quote:Oh?
Op maandag 10 februari 2003 13:32 schreef hoe-die-nie het volgende:
idd, het id dat een vrouw in de trein indringend naar me kijkt en zit te vingeren vind ik ook doodeng...
Hmmm... nee, geen problemen mee eik
quote:weleens meegemaakt dan???
Op maandag 10 februari 2003 13:33 schreef Tijn het volgende:[..]
Oh?
Hmmm... nee, geen problemen mee eik
quote:Hangt er ook een klein beetje vanaf hoe ze er uit ziet
idd, het id dat een vrouw in de trein indringend naar me kijkt en zit te vingeren vind ik ook doodeng...
Ik vindt het de normaalste zaak van de wereld, net als pissen en schijten, maar dat doe ik toch ook niet voor je neus?
quote:Nee natuurlijk niet. Dat is het probleem wat de topicstarter ook aankaart. Seks wordt aan de ene kant heel normaal geacht, maar aan de andere kant doet niemand het op straat (tis zelfs bij wet verboden geloof ik).
Op maandag 10 februari 2003 13:35 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
weleens meegemaakt dan???
Maar hoedienie had het ook over "het id" he
quote:
hou de eer nou eens aan jezelf.. stelletje geile pubers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |