Winnaar van Slevin - Knops ook. Hoewel Slevin natuurlijk wel gemmakelijk door Q School heen kwamquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Banks vs Heneghan. Winnaar van die partij ook wel een verrasinkje in R4
Knops bijzonder ja. Altijd een goede speler geweest in de Superleague maar ineens tourkaartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Winnaar van Slevin - Knops ook. Hoewel Slevin natuurlijk wel gemmakelijk door Q School heen kwam
Rock gooit 92 gemiddeld tjaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schijtfiguur Woodhouse heeft weer zijn dag.
Velde is geen godstalentquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Burnett 3-1 voor tegen godstalent Vd Velde
Roos thicccquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:49 schreef Madhouse11 het volgende:
63 gemiddeld Jurjen, je zus gooit dat ook
topper op de development tour wel. En paar prima gemiddeldes bij de profsquote:
Geen godstalent. Littler en Bennett en Cadby zijn godstalentenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
topper op de development tour wel. En paar prima gemiddeldes bij de profs
Van Cadby geloof ik t pas weer als ie mee kan draaien op de tour. Bennett zakt een beetje terug laatste tijdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen godstalent. Littler en Bennett en Cadby zijn godstalenten
Cadby hoeft zich niet meer te bewijzen. Er zijn er maar heel weinig die direct een major finale halen en Taylor in z'n reet nemen met 105+ gemiddeldquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Cadby geloof ik t pas weer als ie mee kan draaien op de tour. Bennett zakt een beetje terug laatste tijd
Tegen Raya juichen wij voor Burnettquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Richie Burnett - Steve Beaton lijkt me wel een leuk potje vanavond. Of Burnett - Van Barneveld
Jij ziet er ook lekker uit maatquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Worp van Klaassen ziet er ook beter uit dan afgelopen jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |