Stukje auto over de kopquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Kuivenhoven eraf met 73 gemiddeld, wat een héér-lij-ke partij.
Auto ongeluk gehad vannachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Kuivenhoven eraf met 73 gemiddeld, wat een héér-lij-ke partij.
PDC erkent zelfstandigheid Noord-Ierland niet meerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Weet jij waarom er tegenwoordig een Iers vlaggetje bij Mansell staat?
Gewoon zo'n typisch overschat talent die alleen hype krijgt omdat hij nog jong is. Wordt niks meer dan een top 64 speler.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hou niet zo van de allure waarmee Brooks gooit. Alsof hij elke wedstrijd 100+ behoort te gooien, en vindt zichzelf iets te interessant heb ik het idee.
Dave chisnall GENOTquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Het is echt onvoorstelbaar dat je met zo'n worp uberhaupt een pijl in het bord krijgt. Hoe leer je dat jezelf aan?
Man heeft belachelijk veel talent. Iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zou weleens de laatste pot ooit van Burnett op tv kunnen worden
Zeker. Scorende darts zijn prima, maar veel chokend op de dubbelsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Man heeft belachelijk veel talent. Iets anders kan ik er niet van maken.
"Als u dit ziet ben ik inmiddels overleden. Geef voor ALS"quote:
Koekoekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Als u dit ziet ben ik inmiddels overleden. Geef voor ALS"
Viesdikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Zoveel borden dat je zelfs Jitse van der Wal in actie kan zien. Uniek.
Verliest van niksnut Killingtonquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Zoveel borden dat je zelfs Jitse van der Wal in actie kan zien. Uniek.
Die kun je gewoon melken manquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
https://instagram.com/annaboermann?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vrouwtje van Mol. Bohhh wat een geil ding @:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |