Die staan hier ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
op fb site , een jaar van je leven gezellig met big brother , staat filmje van henk blubberman , hoor je meer over de ruzie hun waren niet in beeld maar je hoorde ze goed
Denk dat hij dan wel buiten beeld gehouden wordt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De vlag uit als hij zichzelf naar buiten knalt.
ok nog niet gezien , wat ik gezien heb ging hun ruzie nog verder in de loodsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die staan hier ook
Maar mag niet meer in de COS
Ja staan hier gewoon in een topicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok nog niet gezien , wat ik gezien heb ging hun ruzie nog verder in de loods
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Wat er over Jeff's buien op stream te zien was vanaf de zoemer:
Jeff op K1 over het feest tijdens het wachten op de opdracht: https://streamable.com/6l2b0t
Babette met Sasha en Wanda: https://streamable.com/8qjn0s
Kenzy en Mirthe: https://streamable.com/g3ehe4
Jeff stormt naar buiten, Isaac probeert te kalmeren: https://streamable.com/zummcw
Kort daarna gaat Jeff tegen Martin te keer in de loods: https://streamable.com/jkbald
2 uur laterquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:01 schreef pingu66 het volgende:
Hoelang is Zoë elke dag bezig met haar make up?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is wakker, en lijkt op kamer 2 te hebben geslapen? Maar dat weet ik niet zeker.
Geen idee waarom je denkt dat er geen filmpjes meer in de COS gepost mogen worden, maar filmpjes in de COS is geen probleem, het gaat o.a. om al die mentions naar DGK en de posts van hem over monteren, maar eerst biertje pakken, want zo hard gewerkt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die staan hier ook
Maar mag niet meer in de COS
Tijdens het biljarten was een ruzie tussen Jeffrey en Martin over een aansteker.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok nog niet gezien , wat ik gezien heb ging hun ruzie nog verder in de loods
ik zag effe kim in beeld die keek niet vrolijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:07 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Tijdens het biljarten was een ruzie tussen Jeffrey en Martin over een aansteker.
Later hoorde je wel dat Kim zich ermee ging bemoeien. Maar zij hadden al ruzie gehad daarvoor. dus die twee waren sowieso al aangebrand en boos op elkaar.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:07 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Tijdens het biljarten was een ruzie tussen Jeffrey en Martin over een aansteker.
Later hoorde je wel dat Kim zich ermee ging bemoeien. Maar zij hadden al ruzie gehad daarvoor. dus die twee waren sowieso al aangebrand en boos op elkaar.
De aansteker die Esther dus met een stalen gezicht uit haar broekzak haalde toen jeffrey weer weggelopen wasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:07 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Al dat gedoe over filmpjes in de COS is storend ( is mij gezegd)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee waarom je denkt dat er geen filmpjes meer in de COS gepost mogen worden, maar filmpjes in de COS is geen probleem, het gaat o.a. om al die mentions naar DGK en de posts van hem over monteren, maar eerst biertje pakken, want zo hard gewerkt.
Fimpjes mogen nog steeds in de COS
strakke planning he, hoewel die alweer is verpest door de febo met hun verdienopdrachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
Kenzi maakt de manager wakker![]()
![]()
Zij die mensen vervloekte als ze wakker werd gemaakt
met minder make up en die vale wimpers is ze veel mooier ook zonder dat nephaarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
imho is alle tijd die Zoe in haar makeup steekt niet echt een verbetering...
Zoe is nep en ordinair, zegt ze zelfquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
imho is alle tijd die Zoe in haar makeup steekt niet echt een verbetering...
Maar ze moeten tot 11 uur in bed blijvenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
strakke planning he, hoewel die alweer is verpest door de febo met hun verdienopdracht
Ik heb er verder niets van meegekregen maar ik kan mij voorstellen dat ze niet vrolijk kijkt, ze moet hem een schop onder zijn hol geven want zoals hij tekeer kan gaan is niet normaal en zeker niet meer te vergeven. Daarvoor gebeurt het te vaak.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik zag effe kim in beeld die keek niet vrolijk
En als ze geen verdien opdracht hebben is het ook niet goed. Dan eet je een uurtje laterquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
strakke planning he, hoewel die alweer is verpest door de febo met hun verdienopdracht
dat is waar , maar ze kruipt bijna altijd terug naar hem , laat die pitbull toch effe gerustquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb er verder niets van meegekregen maar ik kan mij voorstellen dat ze niet vrolijk kijkt, ze moet hem een schop onder zijn hol geven want zoals hij tekeer kan gaan is niet normaal en zeker niet meer te vergeven. Daarvoor gebeurt het te vaak.
Het zou zo maar kunnen, dat ze het niet durfde te zeggen. Als je hoort hoe Jeff tekeer ging. Dat om een aansteker. Die gast spoort echt niet. Wat die gast allemaal uitkraamt, gaat elk boekje te buiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
De aansteker die Esther dus met een stalen gezicht uit haar broekzak haalde toen jeffrey weer weggelopen was
achterbaks kreng Esther dus, die tijdens de ruzie over de aansteker niets zei over het feit dat zij dat ding in haar zak had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |