nog niet gezien , die zal nog lekker bij ima liggenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:27 schreef greysbones het volgende:
De manager al uit bed op deze drukke dag ?
Die zullen wel weer een goedmaakwippie hebben. Tenslotte hebben ze zichzelf op een eilandje gezet en hebben ze elkaar keihard nodig dus moet Kim wel weer terug kruipen.quote:
ruzie ging blijkbaar nog verder in de loods wel hun buiten beeld maar je hoorde ze goed schelden , hen daarvan filmpje gezien van henk blubberman staat op site op fbquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die zullen wel weer een goedmaakwippie hebben. Tenslotte hebben ze zichzelf op een eilandje gezet en hebben ze elkaar keihard nodig dus moet Kim wel weer terug kruipen.
Eerst even koffie voor ik naar die mafkees kan kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
ruzie ging blijkbaar nog verder in de loods wel hun buiten beeld maar je hoorde ze goed schelden , hen daarvan filmpje gezien van henk blubberman staat op site op fb
Link?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
ruzie ging blijkbaar nog verder in de loods wel hun buiten beeld maar je hoorde ze goed schelden , hen daarvan filmpje gezien van henk blubberman staat op site op fb
Zielig figuur is dat zeg. Edit , ik dacht dat het Jeff was die daar lag. Filmpjes van gisteren terug gekeken, die vent moet zich toch rotschamen.quote:
Er zit een drankje tussen wat ze lekker vindt, zo raar is dat toch niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Allemaal drankjes die Kenzi lekker vindt,zoete zooi behalve de tequilla
Ik moet me vergissen maar ik dacht dat het Jasper wasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig figuur is dat zeg. Filmpjes van gisteren terug gekeken, die vent moet zich toch rotschamen.
Hoorde ook dat Kim had zitten huilen om zijn gedrag.
ZO een wil je echt niet als je schoonzoon lijkt mij.
De streams laten ons nu DJ's en biljarters zien
Dit is Jappie die nog in bed lagquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig figuur is dat zeg. Filmpjes van gisteren terug gekeken, die vent moet zich toch rotschamen.
Ben meer benieuwd of Jeff zich in kan houden met zuipen. In zo bui als hij de laatste dagen weer is kan het wel eens goed gaan knallenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:18 schreef patat het volgende:
Zou Martin van de drank af kunnen blijven vandaag?
De vlag uit als hij zichzelf naar buiten knalt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben meer benieuwd of Jeff zich in kan houden met zuipen. In zo bui als hij de laatste dagen weer is kan het wel eens goed gaan knallen
Ik heb Jasper niet op filmpjes horen tieren, wel Jeffquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet me vergissen maar ik dacht dat het Jasper was
op fb site , een jaar van je leven gezellig met big brother , staat filmje van henk blubberman , hoor je meer over de ruzie hun waren niet in beeld maar je hoorde ze goedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O datquote:
Dat is toch vrij normaal dat zij nu ook zorgt dat iedereen wakker is op deze dag?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
Kenzi maakt de manager wakker![]()
![]()
Zij die mensen vervloekte als ze wakker werd gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |