Esther is gewoon niet leuk. Naar persoon.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha
dat heb ik niet
ze moet noig even zoeken hoe het moet denkik...
hoe beeld je jaar uit?
nou klinkt als .. haar, daar, waar etc
maar dat moet ze nog even leren
but ofcourse...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van de Beatles natuurlijk
De enige echte yesterday
Ontopicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]lekker
ontopic:
JW zegt dingen als
je rokje zit in je hokje
Denk dat er wel een luchtje van de badkamer in de keuken hing, want de eerste tijd stond die deur altijd open, en nu gaat de deur altijd dicht, was opvallend.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik blijf het een bijzondere keuze vinden dat de badkamer met wc's precies naast de keuken zit met de ingang in de keuken.. wordt natuurlijk intensief gebruikt..
dus hoe ruikt het daar in de loods...
voelt niet fris
jaik vind het zo'n gekke keuze van de makers..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat er wel een luchtje van de badkamer in de keuken hing, want de eerste tijd stond die deur altijd open, en nu gaat de deur altijd dicht, was opvallend.
verkeerde topicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:05 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk kiezen hoor, vind het alle drie niets maar toch maar voor Danny gekozen, de beste van de slechtste wat mij betreft.
ohh getver,,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef spapaars het volgende:
Jasper alles met de blote handjes die volgens mij nog geen druppel water hebben gezien.
2 douches en 3 wc's voor 40 man. Pffquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik blijf het een bijzondere keuze vinden dat de badkamer met wc's precies naast de keuken zit met de ingang in de keuken.. wordt natuurlijk intensief gebruikt..
dus hoe ruikt het daar in de loods...
voelt niet fris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |