om er voor te zorgen dat er niet te vroeg wordt gedronken misschien>?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:01 schreef Silves het volgende:
morgen 24 uurs challenge? is dit dan dat ze niet te dronken worden, en er mennekes rondlopen die tevens jury en uitsmijters zijn..rare timing dan of een goeie.
Ja zoiets, maar heb dit niet goed meegekregen, ze horen morgen meer uitleg ofzo..maar meer een excuus om er beveiling een soort van te zetten. we zien het wel morgen..hoop dat de zoemer rond 7 uur afgaat..quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
om er voor te zorgen dat er niet te vroeg wordt gedronken misschien>?
ze weten ook niet wat ze kunnen verdienen toch
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar heb dit niet goed meegekregen, ze horen morgen meer uitleg ofzo..maar meer een excuus om er beveiling een soort van te zetten. we zien het wel morgen..hoop dat de zoemer rond 7 uur afgaat..
morgen ook in teams toch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:07 schreef Silves het volgende:
En dan het smoesje morgen, ik hoor niks ervan, ik doe niet mee..ja Esther zal wel weer een doventolk nodig hebben..
ik dacht dat ze dat zeiquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weten we nog niet .. de opdracht horen ze pas morgen zei Hannelore.
Nee, even het filmpje van @Hoempah geluisterd. Ze zei : Hints is een spel waarbij 1 deelnemer aan zijn team moet duidelijk maken welk woord of woordencombinatie hij of zij uitbeeldt zonder te praten of geluid te maken..... [] ... De daadwerkelijke opdracht horen jullie morgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat ze dat zei
jullie gaan in teams hints spelen
ik kan het ook fout hebben
aah okquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, even het filmpje van @:hoempah geluisterd. Ze zei : Hints is een spel waarbij 1 deelnemer aan zijn team moet duidelijk maken welk woord of woordencombinatie hij of zij uitbeeldt zonder te praten of geluid te maken..... [] ... De daadwerkelijke opdracht horen jullie morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |