Is verplicht, als iemand in bed ligt moet hij/zij er ook bij komen. Alleen niet als ze ziek zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
Moet je ook lef voor hebben, iedereen verrot schelden en dan er bij gaan zitten, alsof er niks aan de hand is..
Dacht eerder voor de sfeer dat hij richting kamer 5 zou gaan..lijkt me verstandig.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is verplicht, als iemand in bed ligt moet hij/zij er ook bij komen. Alleen niet als ze ziek zijn
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht eerder voor de sfeer dat hij richting kamer 5 zou gaan..lijkt me verstandig.
SPOILER: de biljart tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:20 schreef Hoempah het volgende:
geen prijs?SPOILER: de biljart tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
verdienopdracht morgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:24 schreef D. het volgende:
Las ik nou dat ze 'verplicht' hints moeten doen?
Verdienopdracht morgenmiddag .. 24 uur om te oefenen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:24 schreef D. het volgende:
Las ik nou dat ze 'verplicht' hints moeten doen?
precies om etenstijdquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Verdienopdracht morgenmiddag .. 24 uur om te oefenen.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:25 schreef engine het volgende:
Jeff zou moppersmurf wel kunnen doen zo.
Eerder potige die ook zo ontploftequote:Op donderdag 2 maart 2023 20:25 schreef engine het volgende:
Jeff zou moppersmurf wel kunnen doen zo.
Is dat ook een smurf? Ken ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerder potige die ook zo ontplofte
kijk hij is er gewoon hoor, alles is a okayquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
we mogen niks horen over de ruzie
maar nu wel elke keer die cam op Jeff
snappen jullie het nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |