Morgen met wat drank op, komt alle woede er wel uitquote:
Zal even aan mijn kant kijken of dat zo wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Gesprek van gistermiddag tussen die drie dames.. daar hebben wij toch ook een filmpje van?
Ik lees twee aannames in één postingquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Silves het volgende:
Wanda ook ff naar je zelf kijken, en nog erger je bezoekjes elke dag bij kamer 5 en je bescherming door kamer 5 ...makkt je nog steeds een bitch!!
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Harry het volgende:
Wanda: ik denk dat ik na het weekend naar huis wil. Dit is niet mijn spel.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
#afluisterGate DEEL 1
https://streamable.com/x3ac8v
In your face biatch!quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:36 schreef espri het volgende:
Nu voelt Wanda ook eens wat het is als je zo praat over een ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Is duidelijk gezien en gehoord geweest....quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik lees twee aannames in één posting
Gevalletje Kim. Ze moet wss weg van kamer 5.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Harry het volgende:
Wanda: ik denk dat ik na het weekend naar huis wil. Dit is niet mijn spel.
Wanda zegt zojuist dat "Babette het ook over Kenzy en Mirthe heeft, die mogen er ook uit van haar"quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zal even aan mijn kant kijken of dat zo was
Zou kunnen dat ze haar er uit gooien omdat het anders met die Fokko van haar gaat escaleren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:37 schreef marky326 het volgende:
[..]
Gevalletje Kim. Ze moet wss weg van kamer 5.
Het was binnen die 5 kwartier nadat Zalando binnenkwam. . want daarmee begon de opname zei Erik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zal even aan mijn kant kijken of dat zo was
Inbreuk op iemands privacy.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:32 schreef Judiwi het volgende:
EricWat nou als ze bij psycholoog langs was geweest met haar jas. Dit kan niet.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:36 schreef espri het volgende:
Nu voelt Wanda ook eens wat het is als je zo praat over een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |