abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208317985
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 19:01 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Toch niet de minste. Top 10 volgens hem. Hij snapt niks van de lage odds. Overall Quality.
Ja hij was zeer positief! Maar ik hoop zo dat Mia en Dion snel met een live optreden komen en niet wachten tot 15 april. Want ik denk (hoop) dat een live optreden toch meer indruk zal maken.
  ESF Reporter vrijdag 10 maart 2023 @ 20:34:57 #77
87554 Cee
Welluk?
pi_208318284
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 20:16 schreef summer52 het volgende:

[..]
Ja hij was zeer positief! Maar ik hoop zo dat Mia en Dion snel met een live optreden komen en niet wachten tot 15 april. Want ik denk (hoop) dat een live optreden toch meer indruk zal maken.
Ik las ergens dat 15 april de eerste keer is dat ze het live laten horen (volgens mij was dat met Arcade ook het geval), maar ergens hoop ik dat ze toch wat extra optredens daarvoor inlassen. Vooral ook om meer buzz te creëren!
pi_208319125
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 20:34 schreef Cee het volgende:

[..]
Ik las ergens dat 15 april de eerste keer is dat ze het live laten horen (volgens mij was dat met Arcade ook het geval), maar ergens hoop ik dat ze toch wat extra optredens daarvoor inlassen. Vooral ook om meer buzz te creëren!
Arcade werd, de dag nadat de videoclip publiek was gemaakt, live gezongen bij DWDD. Ik vind het ook belachelijk dat dit nog steeds niet live is gebracht. Fans willen dit ook horen. Ze gingen gisteren verschillende radiostations langs... om te praten. Frustrerend dit.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_208352303
Deze Spaanse mevrouw wordt er heel emotioneel van en het is het lied dat haar het meest heeft geraakt. Met Engelse ondertiteling
pi_208408884
quote:
Sow, wat een mooie reactie. En zij zegt ‘t niet voor de views of likes O+
‘Husky, sexy and delicate’ :D
Ik moet zeggen dat ik ‘m steeds mooier vind. Ik kreeg net zelfs kippenvel bij het begin.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_208410635
quote:
Ik had al een vermoeden dat ze het mooi zou vinden :)
En ook dat ze zei dat haar overleden dochter van dit soort muziek hield :'(
pi_208420341
https://youtube.com/shorts/eSO1tA2vjpc?

(Even de Tiktok-playback genegeerd) maar ik had niet verwacht dat deze Youtube-reactor BD zo hoog zou zetten in de semi-top (#4)

[ Bericht 1% gewijzigd door Nashipeer op 17-03-2023 11:50:26 ]
pi_208420543
Ze is terug!
Edit: ze vind het lied niet slecht, het is prima maar het is niet haar ding
pi_208434980
Dit is ook zo'n lieve reactie.
"It grabs your attention right from the start".

Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_208488513

Ik vind haar altijd wel onderbouwde comments geven. Ze is zelf musician, dus ze weet waar ze het over heeft. Ze ziet en hoort veel kwaliteit en geeft het een 7,5, maar dan kan nog een 8 worden.

De eerste 2,5 minuut kun je overslaan overigens, gaat vooral over haarzelf en hoe druk ze het heeft en dus niet elke dag tijd heeft om reviews te posten.
pi_208517154
quote:
Van dit soort mooie reacties krijg ik toch een beetje hoop. O+
pi_208775458

Hij probeert altijd zowel de goede als de slechte kanten van artiesten weer te geven, maar zijn algemene reactie stemt positief. Zeker de scores die hij geeft zijn hoger dan ik had verwacht.

Al is de kritiek dat ze meer als 2 individuen dan als duo overkomen op basis van wat we tot nu toe gezien hebben zeker terecht.
pi_208888188
We konden wel wat goed nieuws gebruiken, dus hier is een zeer enthousiaste reactie van Natalia (TunefulTV):
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')