Ja hij was zeer positief! Maar ik hoop zo dat Mia en Dion snel met een live optreden komen en niet wachten tot 15 april. Want ik denk (hoop) dat een live optreden toch meer indruk zal maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:01 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Toch niet de minste. Top 10 volgens hem. Hij snapt niks van de lage odds. Overall Quality.
Ik las ergens dat 15 april de eerste keer is dat ze het live laten horen (volgens mij was dat met Arcade ook het geval), maar ergens hoop ik dat ze toch wat extra optredens daarvoor inlassen. Vooral ook om meer buzz te creëren!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:16 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja hij was zeer positief! Maar ik hoop zo dat Mia en Dion snel met een live optreden komen en niet wachten tot 15 april. Want ik denk (hoop) dat een live optreden toch meer indruk zal maken.
Arcade werd, de dag nadat de videoclip publiek was gemaakt, live gezongen bij DWDD. Ik vind het ook belachelijk dat dit nog steeds niet live is gebracht. Fans willen dit ook horen. Ze gingen gisteren verschillende radiostations langs... om te praten. Frustrerend dit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las ergens dat 15 april de eerste keer is dat ze het live laten horen (volgens mij was dat met Arcade ook het geval), maar ergens hoop ik dat ze toch wat extra optredens daarvoor inlassen. Vooral ook om meer buzz te creëren!
Sow, wat een mooie reactie. En zij zegt ‘t niet voor de views of likesquote:
Ik had al een vermoeden dat ze het mooi zou vindenquote:
Van dit soort mooie reacties krijg ik toch een beetje hoop.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |