Maar ze heeft haar mening niet herzien.. ze haat Wendy en dat was al zo en dat is nog steeds zo..en nee dat is niet wat ik zomaar zeg maar dat zijn haar woorden. Ze heeft laatst nog gezegd dat ze echt een bloedhete aan haar heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet raar dat je je mening kan herzien over iemand? Ik vind zo dikwijls iemand leuk en dat blijkt achteraf helemaal mijn type niet te zijn of andersom. Dat is daar echt niet anders.
Ben ik met je eens maar Rupert is zelf niet anders. En als het waar is dat hij haar heeft bedreigd dan is hij nog valser als wat ik al dacht.quote:
zo echt welquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Rupert zelf een grote enge nepperd
O maar ik moet hem ook niet hoor, met zijn maniertjes, hoe hij praat, loopt en dan die handjes bah!!! en vals als de netenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar Rupert is zelf niet anders. En als het waar is dat hij haar heeft bedreigd dan is hij nog valser als wat ik al dacht.
Vind het zo jammer dat Imadiddin aan hem is blijven kleven. Had graag gezien hoe hij anders was geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O maar ik moet hem ook niet hoor, met zijn maniertjes, hoe hij praat, loopt en dan die handjes bah!!! en vals als de neten
Van een kiloquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of je een vrouw bent, maar stop maar eens een heel blok kaas in je BH.
Die Ima verdwijnt gewoon in het niets, je hoort en ziet hem niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat Imadiddin aan hem is blijven kleven. Had graag gezien hoe hij anders was geweest.
Nu is hij echt 1 met Rupert
Hij zegt wel hem nog te moeten upgradenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat Imadiddin aan hem is blijven kleven. Had graag gezien hoe hij anders was geweest.
Nu is hij echt 1 met Rupert
Netjes dat hij het verwoord. Was natuurlijk al kansloos, dat hij die gedachte had. om haar dwars te zitten. Nu met Rupert hoor ik hem nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:09 schreef greysbones het volgende:
Jeff vindt dat Kenzi niet gek heeft laten maken
Vind hij knap van haar
Tiano is het er totaal niet mee eens die vind haar waardeloosquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Netjes dat hij het verwoord. Was natuurlijk al kansloos, dat hij die gedachte had. om haar dwars te zitten. Nu met Rupert hoor ik hem niet
Marciano was zelf waardeloosquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano is het er totaal niet mee eens die vind haar waardeloos![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe tegen kenzi
Jij bent geen manager meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |