Ze zei zooi en bep zijn overgelopen..maar wetend dat zooi allang op rup zou gaan, dus ik denk dus ook dat ze op sas heeft gestemd, maar nu zooi de schuld geeft , wendy heeft ook meteen gezegd op Rup, omdat ze een klik heeft met ima en Rup in de keuken..het zal wel een dingetje binnenkort worden.quote:
Geen afspraak gemaakt.. hij probeerde het haar en de andere eigenlijk op te dringen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik ook maar dit leek op een vriendschap waarin een afspraak gemaakt werd
Babette moet zich natuurlijk even verantwoorden aan haar e. Jasperquote:
Dat hebben tot nu toe alle managers nog gedaan maar lamme Klunzy niet.. stel je voor zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:39 schreef Silves het volgende:
Ja kenzi had toch wel de office schoon mogen achterlaten..
Jappie heeft zijn ballen hij Wanda in de handtasquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:41 schreef marky326 het volgende:
Jappie is nog meer gay dan Ima en Ripu bij elkaar.
Vond het mooi dat Isaac hem dat gister vroeg, wil jij het spel winnen door boven en in het ei te zitten en alleen met Wanda te pratenquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft zijn ballen hij Wanda in de handtas
Dat is zijn probleem
Ik ook. Dat gaat echt gebeuren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:43 schreef Silves het volgende:
kan niet wachten hoe lang het duurt dat een Erik of Jw zelf terug komt hangende pootjes bij Bep of wendy..hoop dat de meiden er niet in trappen..
Het is toch helemaal niet raar dat je je mening kan herzien over iemand? Ik vind zo dikwijls iemand leuk en dat blijkt achteraf helemaal mijn type niet te zijn of andersom. Dat is daar echt niet anders.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:44 schreef lojanda het volgende:
Alleen al hoe Wanda elke keer met Wendy praat.. en dan weten dat ze nog nooit iets aardigs over haar heeft gezegd en heeft uitgemaakt voor als wat vies en vuil is.. en dan zit ze nu leuk tegen haar te doen.. bah, walgelijke heks
Dan ben je uitgeluld natuurlijk....quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:54 schreef Aggie46 het volgende:
Rupy en Essie in de keuken
Essie: ik weet dat je een fantastische manager zult zijn.
Rupy: ik denk het ook. Alleen ik houd niet van die nepheid
Essie: ik ben niet nep
Rupy: ik denk het wel
Logisch toch, hij heeft bedreigd als ze niet op hem zou stemmen ze de volgende keer genomineerd wordtquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:53 schreef Chanel5 het volgende:
gesprekje Roepert en Esther ze loopt weg .....bitch
Vind Rupert zelf een grote enge nepperdquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:54 schreef Aggie46 het volgende:
Rupy en Essie in de keuken
Essie: ik weet dat je een fantastische manager zult zijn.
Rupy: ik denk het ook. Alleen ik houd niet van die nepheid
Essie: ik ben niet nep
Rupy: ik denk het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |