Is vast weer naar kamer 5, ze is vast weer fakking beusquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef juul. het volgende:
Wanda wordt helemaal buiten beeld gehouden
In het verleden wel maar nu niet meer. Er is een stemming voor geweest om het te tackelen om maar in Jeff zijn woorden te spreken om ineen keer voor een langere tijd het uit de prijzenpot te kopen.. na drie keer opnieuw daarover te hebben gestemd hebben ze dat gedaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik heb er geen brood minder om gegeten zegt Babet, gaan de sigaretten van het huishoudbudget? Kijk pas een maandje.
Alweerquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef juul. het volgende:
Die wordt weer beschermd net als KimW toen..quote:
Ik miste haar al in het kantoor bij de nwe manager, meestal is ze daar als de kippen bij...quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef juul. het volgende:
Ik denk niet dat er 10 rondlopen van al die 40 die nooit iets hebben gepakt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat was niet een stukje.. geen blokje kaas maar een flinke blok.
kijk alleen maar naar de mensen die koken, ze zitten allemaal ondertussen te "proeven"quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 10 rondlopen van al die 40 die nooit iets hebben gepakt.
Getverdemme krijgen we die kwal een maandlang constant in beeldquote:
ik ook maar dit leek op een vriendschap waarin een afspraak gemaakt werdquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou van vrouwen die hun eigen beslissingen durven te nemen en eigen keuzes maken, ipv zich in een hoek te laten drukken door een man, die de baas over ze wil spelen!![]()
Het was een verzoek/ advies van GJ. Ze heeft hem niets beloofd en dan nog. zij moet het spel verder spelen. GJ is er uitquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik ook maar dit leek op een vriendschap waarin een afspraak gemaakt werd
Die is viesmad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef juul. het volgende:
Je bent geen goede kok als je niet proeft wat je maakt maar er zit een verschil tussen proeven en continu snaaien tijdens het koken. Nu is dat niet meer zo erg want er is inmiddels genoeg eten daar maar er zijn ook andere tijden geweest. Rupert kookte vooral in het begin heel veel en iedereen viel af behalve hij en Ima.. ze zijn zelfs allebei aangekomen in die tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kijk alleen maar naar de mensen die koken, ze zitten allemaal ondertussen te "proeven"
Eh neequote:Op woensdag 1 maart 2023 13:34 schreef marky326 het volgende:
Als we eerlijk zijn, heeft Mattin het super gedaan als eerste manager.
Klopt, daar ook proeven tussen " "quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bent geen goede kok als je niet proeft wat je maakt maar er zit een verschil tussen proeven en continu snaaien tijdens het koken. Nu is dat niet meer zo erg want er is inmiddels genoeg eten daar maar er zijn ook andere tijden geweest. Rupert kookte vooral in het begin heel veel en iedereen viel af behalve hij en Ima.. ze zijn zelfs allebei aangekomen in die tijd.
Terwijl ze nu eigenlijk hetzelfde zegtquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef greysbones het volgende:
Kenzi
Another coloured person on the wall
Aah als ze white had gezegd was de wereld te klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |