Aangezien ik op mijn TV niet het uitgebreide pakket van de F1 kan bereiken (mijn handleiding is zoek)... keek ik altijd gratis op Hesgoal.com ( een doorgeefkanaal van vele sporten om op het internet te bekijken).
Met veel genoegen (en soms ook ongenoegen betreffende de laadtijd) heb ik altijd de F1 bekeken via hesgoal op mijn computer) om bovengenoemde redenen!
Maar dit is waar ik (en ook vele anderen waarschijnlijk) gebruik van maakten:
http://www.hesgoal.com/ Zoals al gezegd, ik geloof er geen donder van!
Ik denk eerder dat er hackers aan het werk zijn, want de Amerikaanse autoriteiten, zullen niet zo snel een gate open laten staan (voor iedereen zichtbaar).
In alle jaren dat ik deze website gebruikte was mij duidelijk dat zij aan alle voorwaarden hadden gedaan... en ja dat hun streams soms flinke haperingen hadden, dat nam ik op de koop toe (ondanks sommige langdurige frustraties).
Maar Hesgoal is en was de enige internet kanaal waarop mensen als mij, de Formule 1 nog konden volgen.
Dus mijn vraag; hoe zou het kunnen zijn dat een Amerikaanse overheids instantie deze website plat legt?
En ja een paar "badges" doen mij niet huiveren. Iedereen kan zulke badges van het internet halen, vooral als ze hackers zijn !