abonnement Unibet Coolblue
pi_208185934
[quote]1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 23:37 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
[/quote

Wie is dit?
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 23:47:59 #52
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208185942
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 23:17 schreef Cirilico het volgende:
Nou komt het op1.

Edit: nou, het was allesbehalve een boeiend item (net als de rest van de show). Vrij oppervlakkig en ik heb niet echt gehoord wat de ingrediënten zijn van een succesvol Songfestival-lied.
Wat ik lees is dat ze Loreen al lieten zien als de inzending van Zweden?
pi_208186022
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 23:47 schreef Momo het volgende:

[..]
Wat ik lees is dat ze Loreen al lieten zien als de inzending van Zweden?
Door Op1 wel ja, al weet ik niet zeker meer of die kenner heeft aangegeven dat ze nog niet gekozen is, of dat dat in een ander programma was dat dat nog vermeld werd.
Hotapnyc
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 23:59:45 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208186036
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 23:57 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Door Op1 wel ja, al weet ik niet zeker meer of die kenner heeft aangegeven dat ze nog niet gekozen is, of dat dat in een ander programma was dat dat nog vermeld werd.
Nouja wat ik zo lees heeft de kenner dat niet gedaan, en is in werkelijkheid dus geen kenner?
pi_208186598
Nog steeds niets gelekt? Goed bezig, ze leren het wel een keer.
  woensdag 1 maart 2023 @ 06:53:46 #56
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208186657
Ik lees in de Instagram stories van Mia dat ze vandaag ook een persdag hebben. Dus wellicht gaat de pers alles ‘s middags al horen en horen wij het ‘s avonds..
pi_208186708
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 06:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees in de Instagram stories van Mia dat ze vandaag ook een persdag hebben. Dus wellicht gaat de pers alles ‘s middags al horen en horen wij het ‘s avonds..
Er staat press release party, dus dat kan ook ‘s avonds zijn toch. De Avrotros kijkt wel uit om dat eerder aan de pers te laten horen lijkt me, met een Shownieuws met “betrouwbare bronnen” bijvoorbeeld.
  woensdag 1 maart 2023 @ 07:27:00 #58
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208186744
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 07:16 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Er staat press release party, dus dat kan ook ‘s avonds zijn toch. De Avrotros kijkt wel uit om dat eerder aan de pers te laten horen lijkt me, met een Shownieuws met “betrouwbare bronnen” bijvoorbeeld.
Oh ja, zo zou je het ook kunnen lezen natuurlijk :P Dat maakt me alweer iets minder angstig dat er iets uitlekt.
pi_208186796
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 07:27 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Oh ja, zo zou je het ook kunnen lezen natuurlijk :P Dat maakt me alweer iets minder angstig dat er iets uitlekt.
^O^

Ik denk dat het persmoment gewoon na de release zal plaatsvinden hoor. Hopelijk lekt er een keer niks uit, dat zou ik wel gaaf vinden. :)
pi_208186883
Leuk voor later: op de ochtend van de releasedag op 9 bij de bookmakers :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 maart 2023 @ 08:18:26 #61
163650 Greys
pi_208187005
BDDAYYYYY 🔥 *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208187123
Hopelijk voelen we ons vanavond niet zo



Maar zo



w/
pi_208187159
Ik geloof dat Mia ook zenuwachtig en gespannen is! :)
pi_208187355
Spannende dag!! Hopelijk lekt er niks uit vandaag. De ball is ook echt super stil!
pi_208187606
[quote]0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 23:47 schreef Thrts het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 februari 2023 23:37 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
[/quote

Wie is dit?
https://nl.linkedin.com/in/denizalkac
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_208188032
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 maart 2023 @ 09:59:11 #67
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208188249
Ik ben weer een beetje zenuwachtig. Ook nu blijkt dat Zwitserland een goede promo heeft gedeeld. Vandaag zou best weleens de doodsteek kúnnen zijn qua finaleplaats.
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 10:04:06 #68
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208188331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weer een beetje zenuwachtig. Ook nu blijkt dat Zwitserland een goede promo heeft gedeeld. Vandaag zou best weleens de doodsteek kúnnen zijn qua finaleplaats.
De verdeling blijft wel bizar, er zijn nu 10 nummers bekend in semi 2, Polen staat daarvan op de hoogste plaats in de odds op plaats 17!

De nummers 1,3,5,6,7,9 van de odds zitten allemaal in semi 1 :+

Maar goed als we niet zouden doorgaan in semi 1 dan zouden we ook niet de buurt komen voor winst in de finale. Ik heb er wel vertrouwen in dat publiek ook wel weer kwaliteit zou waarderen. ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 maart 2023 @ 10:05:35 #69
163650 Greys
pi_208188353
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weer een beetje zenuwachtig. Ook nu blijkt dat Zwitserland een goede promo heeft gedeeld. Vandaag zou best weleens de doodsteek kúnnen zijn qua finaleplaats.
Ja het is een mega sterke semi, maar we hoeven er maar 5 te verslaan toch. Er zitten nu al best wat zekerheden in die doorgaan uiteraard, maar als ik naar dit rijtje kijk:

Kroatië
Ierland
Letland
Malta
Servië
Azerbeidzjan
Israel
Moldavië

zijn dat er acht die we wellicht best kunnen hebben als het NLse lied gewoon goed is. Een aantal van dat rijtje is al bekend en een aantal nog niet en afhankelijk van wie ze kiezen (Moldavië) maar van een aantal in dat rijtje zijn m'n verwachtingen niet enorm van en dat zijn er acht dus er mogen er nog wat door naar de finale.

#TeamKomtGoed *G*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 10:17:37 #70
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208188496
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:05 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja het is een mega sterke semi, maar we hoeven er maar 5 te verslaan toch. Er zitten nu al best wat zekerheden in die doorgaan uiteraard, maar als ik naar dit rijtje kijk:

Kroatië
Ierland
Letland
Malta
Servië
Azerbeidzjan
Israel
Moldavië

zijn dat er acht die we wellicht best kunnen hebben als het NLse lied gewoon goed is. Een aantal van dat rijtje is al bekend en een aantal nog niet en afhankelijk van wie ze kiezen (Moldavië) maar van een aantal in dat rijtje zijn m'n verwachtingen niet enorm van en dat zijn er acht dus er mogen er nog wat door naar de finale.

#TeamKomtGoed *G*
Portugal kan ook wel eens een probleem krijgen dit jaar, veel van de favorieten daar zijn denk ik niet echt televote baiters. Al kwam dat voor Maro ook wel goed vorig jaar. Servië heeft denk ik wel een aantal potentiële top inzendingen. Maar die moeten ook maar goed kiezen en die moeten dan ook goed over komen live. Moldavië moet denk ik kiezen voor Pasha om goede kans te maken op de finale. Ik heb zelf hoge verwachtingen van Israel dit jaar, gezien het team om Noa heen.
pi_208188522
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Portugal kan ook wel eens een probleem krijgen dit jaar, veel van de favorieten daar zijn denk ik niet echt televote baiters. Al kwam dat voor Maro ook wel goed vorig jaar. Servië heeft denk ik wel een aantal potentiële top inzendingen. Maar die moeten ook maar goed kiezen en die moeten dan ook goed over komen live. Moldavië moet denk ik kiezen voor Pasha om goede kans te maken op de finale. Ik heb zelf hoge verwachtingen van Israel dit jaar, gezien het team om Noa heen.
Moldavië met Pasha lijkt me juist echt een televote nummer ja, al hebben we daar in deze semi dan wel veel van dus dat is even afwachten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 maart 2023 @ 10:24:26 #72
163650 Greys
pi_208188590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Portugal kan ook wel eens een probleem krijgen dit jaar, veel van de favorieten daar zijn denk ik niet echt televote baiters. Al kwam dat voor Maro ook wel goed vorig jaar. Servië heeft denk ik wel een aantal potentiële top inzendingen. Maar die moeten ook maar goed kiezen en die moeten dan ook goed over komen live. Moldavië moet denk ik kiezen voor Pasha om goede kans te maken op de finale. Ik heb zelf hoge verwachtingen van Israel dit jaar, gezien het team om Noa heen.
Ik denk juist dat als Moldavië voor Epic Sax Guy gaat ze naar de finale gaan puur vanwege de televotes haha. Al vind ik zelf het lied van Pasha idd veel leuker!

Maarrrr er zitten er in dat rijtje van acht echt wel meerdere die 'we' waarschijnlijk (afhankelijk van vanavond maar de voortekenen zijn uitstekend) moeten kunnen hebben bedoel ik, het is alles behalve onmogelijk. w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208188624
Van Kroatie blijft het ook maar de vraag of mensen die grap echt gaan waarderen, zeker als er qua televote andere inzendingen meer aanspreken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 10:27:14 #74
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208188629
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:24 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik denk juist dat als Moldavië voor Epic Sax Guy gaat ze naar de finale gaan puur vanwege de televotes haha. Al vind ik zelf het lied van Pasha idd veel leuker!

Maarrrr er zitten er in dat rijtje van acht echt wel meerdere die 'we' waarschijnlijk (afhankelijk van vanavond maar de voortekenen zijn uitstekend) moeten kunnen hebben bedoel ik, het is alles behalve onmogelijk. w/
Ik denk niet dat we een Epic Sax Guy gaan zien in Liverpool gezien de politieke context dit jaar.
pi_208188737
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:05 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja het is een mega sterke semi, maar we hoeven er maar 5 te verslaan toch. Er zitten nu al best wat zekerheden in die doorgaan uiteraard, maar als ik naar dit rijtje kijk:

Kroatië
Ierland
Letland
Malta
Servië
Azerbeidzjan
Israel
Moldavië

zijn dat er acht die we wellicht best kunnen hebben als het NLse lied gewoon goed is. Een aantal van dat rijtje is al bekend en een aantal nog niet en afhankelijk van wie ze kiezen (Moldavië) maar van een aantal in dat rijtje zijn m'n verwachtingen niet enorm van en dat zijn er acht dus er mogen er nog wat door naar de finale.

#TeamKomtGoed *G*
Ja precies, als je er van de 15 geen 5 kan verslaan, hoef je ook eigenlijk niet te gaan. Waarbij ook diverse van die landen vrij geïsoleerd liggen op televoting-vlak. Ik maak me dan ook geen enkele zorgen
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')