abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2023 @ 10:49:41 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208215998
Zo gek. Het vertrek van Chiara is nog steeds niet uitgezonden in NL, en in Belgie al 2 dagen geleden.
Was eerder ook al met nominaties en zo, dat Belgie echt andere uitzendingen heeft dan NL.
(Ik kijk met een Belg samen)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_208216034
Ik doe bij deze een voorspelling Danny komt terug en die gaan we nog in de finale zien staan ook :{w
  vrijdag 3 maart 2023 @ 11:47:08 #153
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_208216725
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Ze hebben geprobeerd de spellen te verbeteren, dat is wel aardig gelukt. De casting grotendeels een flop.
Daarnaast hoe minder bewoners, hoe minder er gebeurd. Je merkt wat mij betreft goed wat van 10 naar 9 en 9 naar 8 een stuk meer stilte in huis brengt. Daarnaast mist deze groep, het echte groepsgevoel, maar dat zit mede in het feit dat jet spel als doel heeft, er meer individueel gespeeld moet worden dit jaar. Ze hadden wat mij betreft er ook meer langere opdrachten in mogen gooien.

Er is al gezegd door sommige bewoners dat ze te horen hebben gekregen dat dit het laatste seizoen is.

Dat lijkt mij een prima idee, een concept als BB is wat mij betreft op zijn retour, want in de huidige ik knal alles wat ik wil online samenleving, werkt dit niet meer.
Als er nu 1 terugkomt heb ik weinig zin om nog te kijken.
Het is al meer nieuwsgierigheid dan dat het echt leuk is.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_208216792
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik doe bij deze een voorspelling Danny komt terug en die gaan we nog in de finale zien staan ook :{w
bah heeft nu al te groot ego, lees in cos dat die bovenaan de polls staat.. snap ik niet goed.
Dan echt liever die drukke lawaaiwortel! Gun het dan haar nog wel om terug te komen.
Apart draaiboekje :D
pi_208216929
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen het zo gek maken als ze willen als het ook nog echt de laatste editie is.. .Zal 'hun' dan wat uitmaken hoe het overkomt bij de kijker.. zal alleen maar meer stof doen opwaaien, meer aandacht voor het programma nu.
Denk dat er echt nog wel een reserve speler was ergens.. maar dit geeft meer reuring.
pi_208216970
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Kunnen het zo gek maken als ze willen als het ook nog echt de laatste editie is.. .Zal 'hun' dan wat uitmaken hoe het overkomt bij de kijker.. zal alleen maar meer stof doen opwaaien, meer aandacht voor het programma nu.
Denk dat er echt nog wel een reserve speler was ergens.. maar dit geeft meer reuring.
Ja ze kunnen doen wat ze willen. Hebben vast nog wat kijkers nodig, om misschien er nog een 4e seizoen uit te persen
pi_208216996
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:03 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Ja ze kunnen doen wat ze willen. Hebben vast nog wat kijkers nodig, om misschien er nog een 4e seizoen uit te persen
Als ik reacties in de cos moet geloven, haken er juist ook kijkers af door deze actie.
pi_208217018
Denk eigenlijk dat er een vrouw terug in gaat.. zitten toch al te veel mannen in ook?
ja ik weet .. maar 1 nl man.. maar in verhouding wel veel man nu.
pi_208217024
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Als ik reacties in de cos moet geloven, haken er juist ook kijkers af door deze actie.
Ja heb ook even de insta reacties gelezen dat ziet er niet heel best uit
pi_208217048
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:08 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Ja heb ook even de insta reacties gelezen dat ziet er niet heel best uit
Nope bagger shit krijgen ze over zich heen.
Is ook wel uh aparte actie dit, staat al met 1 poot gehinkt in de finale als je er nu nog inkomt 8)7
pi_208217050
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
Denk eigenlijk dat er een vrouw terug in gaat.. zitten toch al te veel mannen in ook?
ja ik weet .. maar 1 nl man.. maar in verhouding wel veel man nu.
Zou wel mooi zijn als ze voor Chelsea gaan, kijken of ze iets minder druk is
pi_208217949
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Ze hebben geprobeerd de spellen te verbeteren, dat is wel aardig gelukt. De casting grotendeels een flop.
Daarnaast hoe minder bewoners, hoe minder er gebeurd. Je merkt wat mij betreft goed wat van 10 naar 9 en 9 naar 8 een stuk meer stilte in huis brengt. Daarnaast mist deze groep, het echte groepsgevoel, maar dat zit mede in het feit dat jet spel als doel heeft, er meer individueel gespeeld moet worden dit jaar. Ze hadden wat mij betreft er ook meer langere opdrachten in mogen gooien.

Er is al gezegd door sommige bewoners dat ze te horen hebben gekregen dat dit het laatste seizoen is.

Dat lijkt mij een prima idee, een concept als BB is wat mij betreft op zijn retour, want in de huidige ik knal alles wat ik wil online samenleving, werkt dit niet meer.
Spellen voor eten dus 3x per dag.
Gewoon warm water en s’avonds wat te knabbelen en limonade en drank
pi_208218283
Heb ik mij bril niet gepoetst of is de nominatie stemming nu offline bij bb?

Had mijn bril dus niet gepoetst

Ben er de komende uren even niet :W
pi_208218559
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb ik mij bril niet gepoetst of is de nominatie stemming nu offline bij bb?

Had mijn bril dus niet gepoetst

Ben er de komende uren even niet :W
:W
Ik heb nog pauze en de kids worden nu mee naar buiten genomen……rust……
pi_208220542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef mario390 het volgende:
mittag de clip van chiara gezien

maar snap het niet -O-
@mario390 Wat snap je niet dan?
pi_208220591
Ah de vraagbak is hier:
Ik snap het leven niet
pi_208220612
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Monique___ het volgende:
Ah de vraagbak is hier:
Ik snap het leven niet
De zin van het leven is een diepere betekenis waar het bestaan mee beladen zou zijn volgens bepaalde visies. Het concept stelt de waarde van de periode tussen geboorte en dood centraal, en eventueel ook het spiritueel bestaan dat de lichamelijke dood overstijgt
pi_208220632
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
De zin van het leven is een diepere betekenis waar het bestaan mee beladen zou zijn volgens bepaalde visies. Het concept stelt de waarde van de periode tussen geboorte en dood centraal, en eventueel ook het spiritueel bestaan dat de lichamelijke dood overstijgt
_O_
Was benieuwd waarmee je me van repliek ging dienen.
Dank u wel wijze raadsheer.
pi_208220643
_O-
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 17:00 schreef Monique___ het volgende:

[..]
_O_
Was benieuwd waarmee je van repliek ging dienen.
Dank u wel wijze raadsheer.
_O- _O- _O- _O-
pi_208220869
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 17:16 schreef Ptr67 het volgende:
Met een lotte die de laatste dagen serieus door de mand is gevallen met sneeropmerkingen, uitlachgedrag naar huidige en ex-bewoners, zichzelf tot koningin heeft gekroond en niet vies van de roddel die meer en meer opkomt...

Geef mij dan misschien dan toch maar Danny om er in te komen. Hij doorzag haar, en het kan perfect zijn dat ik hem in het begin niet goed bekeken heb, maar mij lijkt het wel een toffe gozer te zijn.

regelmatig een lach op het gezicht, dikwijls goed gemutst, niet verlegen om een prankje uit te halen, sfeerbrenger, goede hulp in de keuken...

Of vergis ik mij mede-cossers ?
Charlotte is ook niet mijn cup of tea, te gemaakt. Danny trouwens ook niet. Veel te groot ego
pi_208221566
Dank jullie voor de streamverslagen, ^O^ ik heb hier veel aan gehad afgelopen week, elke avond even bijgelezen.
Ik mag zondagochtend na 10 uur weer naar huis, dus in de loop van de zondag zien jullie mij wel weer verschijnen .
keep up the good work!!! ~O> en bedankt voor de lieve berichten elke ochtend c_/ .
Ik heb het vermoeden dat Danny Chelsea of Chayron terugkomen omdat er een NL w/ te kort is, en het aantal te kort is om goed naar de finale te komen. Heb erg gelachen _O- _O- om het filmpje in de secretroom met Ali en de tuinslang, het Filmpje erna met Ali en Ias die het ook niet wist was ook lachen geblazen. Leuk om allemaal terug te zien.
Ik hoor jullie zondag wel weer, tot dan. :W :W
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 18:26:05 #172
388664 crew  Dotteke
pi_208221789
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:09 schreef rinardo het volgende:
Dank jullie voor de streamverslagen, ^O^ ik heb hier veel aan gehad afgelopen week, elke avond even bijgelezen.
Ik mag zondagochtend na 10 uur weer naar huis, dus in de loop van de zondag zien jullie mij wel weer verschijnen .
keep up the good work!!! ~O> en bedankt voor de lieve berichten elke ochtend c_/ .
Ik heb het vermoeden dat Danny Chelsea of Chayron terugkomen omdat er een NL w/ te kort is, en het aantal te kort is om goed naar de finale te komen. Heb erg gelachen _O- _O- om het filmpje in de secretroom met Ali en de tuinslang, het Filmpje erna met Ali en Ias die het ook niet wist was ook lachen geblazen. Leuk om allemaal terug te zien.
Ik hoor jullie zondag wel weer, tot dan. :W :W
Hey Rinardo, fijn te horen dat je zondag weer naar huis mag
Is het een beetje meegevallen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208221848
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Rinardo, fijn te horen dat je zondag weer naar huis mag
Is het een beetje meegevallen?
ach ja wat zal ik zeggen, veel misselijk :r geweest, veel geslapen :Z :Z :Z , dus denk dat mn lichaam wel blij met me is, die is tot rust gekomen :P zondag avond neem ik een B:)B en geniet ik van het feit dat ik 8 week niet heen/terug hoef. O~)
pi_208221920
Waar halen mensen diet nu weer vandaan dan, ze ziet er niet verdrietig uit ofzo?

twitter
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 18:37:44 #175
388664 crew  Dotteke
pi_208221937
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:30 schreef rinardo het volgende:

[..]
ach ja wat zal ik zeggen, veel misselijk :r geweest, veel geslapen :Z :Z :Z , dus denk dat mn lichaam wel blij met me is, die is tot rust gekomen :P zondag avond neem ik een B:)B en geniet ik van het feit dat ik 8 week niet heen/terug hoef. O~)
O dat is niet leuk te horen, maar gelukkig is het weer bijna voorbij. Als je je niet lekker voelt kan je ook maar betern slapen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')