Maar heeft vanavond al aangegeven dat hij nu pas beseft wat en hoeveel Chiara voor hem betekendquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja even vergeten, het zijn net 2 kwispelende puppies
Ik was maar gestopt met kijken….ik kan er niet goed tegen als het niet werkt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat het zo langzamerhand tijd gaat worden videoland op te zeggen en te stoppen met het kijken van deze flopshow. Kijk het nog tot en met zaterdag aan...
Goedemorgen, hartelijk gefeliciteerd en een leuke dag.🥳quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:34 schreef tassie127 het volgende:
Beter terug in topic! Maar de streams zijn in diepe slaap denk ik
Goede mentionsquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal![]()
Wat lees ik nu Charlotte haar nominatie kwijt? Het wordt steeds gekker.
Wat een ontwikkelingen allemaal gisteren
Goedemorgen @:Rinardo hopelijk gaat het goed genoeg met je dat je alles wat er gebeurd in BB mee kan lezen.
@:Kodiak100 bedankt voor je verslagen, ik was er gisteren avond niet maar blijf zo wel op de hoogte.
Ik lift even met Nijn meequote:Op donderdag 2 maart 2023 07:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, hartelijk gefeliciteerd en een leuke dag.🥳
Ik leer het wel, dacht nu even goed nakijken of je het nu goed doet Dotquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goede mentions![]()
Goedemorgen allen.![]()
@:rinardo, hopelijk gaat het beter met je.
Die van tassie is niet goed...Krijgen mods geen cursus 'hoe plaats ik een fatsoenlijke mention'?quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik leer het wel, dacht nu even goed nakijken of je het nu goed doet Dot
Er staat een spatie tussen.. Dit had in 1 bericht gemoetenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die van tassie is niet goed...Krijgen mods geen cursus 'hoe plaats ik een fatsoenlijke mention'?
Soms past de mobiel ook namen aan, Mobiel FOK!ken en ik zijn geen vriendenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die van tassie is niet goed...Krijgen mods geen cursus 'hoe plaats ik een fatsoenlijke mention'?
Die stond helemaal raar tassie@127quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, vind het ook waardeloos.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms past de mobiel ook namen aan, Mobiel FOK!ken en ik zijn geen vrienden
Drama is het, heb wel eens de OP proberen aan te passen als ik op mobiel zat te FOK!ken Dacht even een andere fotootje er tussen zetten. Resultaat, ik kon mijn laptop aanzetten om het te herstellenquote:
Ik geloof eigenlijk nog wel dat Jason zelf gekozen heeft om Charlotte niet te nominerenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik moet zeggen van de nominaties maar overduidelijk is dat FEBO Charlotte en Lindsey in bescherming neemt.
Niet dat ik de illusie nog had dat we als kijker ook maar iets bepalen
Dat geloof ik op zich wel, maar het is wel opvallend dat zei en lindsey de show winnenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk nog wel dat Jason zelf gekozen heeft om Charlotte niet te nomineren
Zeer zeker. Maar als je maar zo kort kunt stemmen is een gekke uitslag ook niet zo vreemd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat geloof ik op zich wel, maar het is wel opvallend dat zei en lindsey de show winnen
waren gewoon de aller allerbeste actquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat geloof ik op zich wel, maar het is wel opvallend dat zei en lindsey de show winnen
Zegt ze ook nog iets?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
Zie dat chiara de krant in limboland heeft gehaald met haar vertrek
Ze zullen wel, een regel hebben bedacht om deze regel onderuit te halenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:14 schreef ben34567 het volgende:
Febo heeft dus in een reactie bevestigd dat er deze zaterdag wel degelijk iemand het huis moet verlaten. Hoe vertaalt zich dat naar de vorige liveshow waar ze zeiden dat volgens hun regels niemand het huis moet verlaten na een vrijwillige exit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |