Staat alleen bericht dat Chiara door omstandigheden het huis moest verlaten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:51 schreef Kayro het volgende:
Sorry voor de tweet
Maar iemand hier meer nieuws over??
Chiara uit t BB HUIS
https://twitter.com/kim_f(...)EweBF_qi7nR1_cA&s=19
Je zit niet in de COS maar in de SCquote:
Krijg daar echt de rillingen vanquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]haha jaa doen ze vaker in het zkh hiero. Kwam een popupje van op facebook..
operatie streams sla je over lees ik, gaat altijd goed wat ze laten zien en vind het mooi om te zien wat allemaal kan en hoe het gaat.
Ahh heb jij dan laatst die van de natuur hier op fok neergezet?
deze: https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente
vond ik wel een mooie stream ook. had hem opgeslagen.
Ja muziekstreams, game streams staan hier ook vaker op
Behoorlijk wat juice gemist jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
Had eindelijk even tijd deze ochtend om streams te kijken maar helaas.. zal de juice wel weer missen als ik over een half uur weg moet.
Benieuwd waarom ze ons tergen met oud bewoners.
Ga maar hier verder Marioquote:
Weinig gemist hoor, we hebben niets gezien, was een SL van 3 uur en toen terug was ze weg en stond een berichtje van BB dat ze door omstandigheden het huis had verlatenquote:
OMG Jaaa hahaha ik heb 2x tussendoor gekeken, zag dat ze eruit was..quote:
ja en nee om dat hier kann je meer zeggenquote:
In de COS wordt inderdaad off topic verwijderd, ontopic nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en nee om dat hier kann je meer zeggen
dann in de cos daar werd alles ook ontopic
verwijdeerd
toch als ik wat typ wat 3 min vorbijquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de COS wordt inderdaad off topic verwijderd, ontopic niet
HIer kan je ontopic praten.
Wat ik van je verwijderd heb is als persoonlijk tegen users wordt en en boos zijn over chiara en door blijft vragen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch als ik wat typ wat 3 min vorbij
is werd het verwijdeerd
Het zijn de regels Mario daar moet iedereen zich aan houdenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:06 schreef mario390 het volgende:
dat is moelijk als je en
favourit heeft,en dat weet je
Wie ik?quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:14 schreef mario390 het volgende:
dit jaar gaa je het nog moeiljk
kregen in de cos
Dat mag toch ook, daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:19 schreef mario390 het volgende:
ik geloof wel om dat somige en
favorit hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |