slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:27 schreef odie22 het volgende:
ik ga ook maar slapen, tis stil op de streams![]()
Ben het wel eens met je reactie veel mensen verwarren het spel en de personen in het spel met hoe mensen echt zijn, dat hoeft helemaal niet zo te zijn, daardoor ontstaat er veel ophef, haat etc.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Eens en hij is ook een lieverd. Michelangelo wordt verkeerd begrepen als het om het spel gaat. Net zoals bij Chiara. Chiara liet dat al merken toen ze zei dat ze Danny qua spel weg wou hebben maar Danny als persoon niet. Menig streamer denkt niet aan dat onderscheid vermoed ik. Michelangelo speelt echt het spel en dat deed Chiara ook en daarin bikkelhard en dat mag vind ik. Maar als mens zijn Michelangelo en Chiara twee toffe personen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Zullen we hier dan maar ons eigen feestje houden @:monique___
![]()
![]()
Hallo Lurkersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Jaaaaa haha
Nou ja 'eigen' met lurkers haha
goedemorgenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
MorguhhEen nieuwe dag een nieuwe ronde wie o wie gaat er naar huis vanavond
@:Rinardo een hele goede morgen, nog een nacht en je mag weer lekker naar huis.
Ik was er vannacht niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
goedemorgenprobeer net de cos van gisteravond en vannacht te lezen maar was allemaal off topic, moeilijk te onderscheiden wat wel en niet on top is dus ben gestopt. was handiger geweest als je vannacht had weggeveegd
Morguhquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
@:rinardo hopelijk op voor je laatste dag ziekenhuis. je hebt niet veel gemist gisterenavond en vannacht, ze hebben vooral vee geouwehoerd. Jolien denkt dat zei naar huis gaat. Heeft zich lang druk gemaakt over welk jurkje ze aan gaat doen. Ali veeel gelukt over zijn familie, Charlotte en Lindsey over hun ervaringen met het gebruik van MDMA.
Business as usual, als je het mij vraagt.
Wel benieuwd wat vandaag gaat brengen
Wie gaat er naar huis
Wie sturen ze terug vast die kwal van een Danny![]()
nee snachts moet je ook slapen he, geen forums opschonen, je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er vannacht niet.
Ben de laatste dagen niets anders als aan het vegen en verwijderen geweest.Dat was echt offtopic gedoe.
Soms moet je ook een oogje toeknijpen en dit was een nette discussie, het ging wel over een deelnemer.
inderdaad, zal je zien dat Danny terugkomt, het zal toch niet bah bahquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
@:rinardo hopelijk op voor je laatste dag ziekenhuis. je hebt niet veel gemist gisterenavond en vannacht, ze hebben vooral vee geouwehoerd. Jolien denkt dat zei naar huis gaat. Heeft zich lang druk gemaakt over welk jurkje ze aan gaat doen. Ali veeel gelukt over zijn familie, Charlotte en Lindsey over hun ervaringen met het gebruik van MDMA.
Business as usual, als je het mij vraagt.
Wel benieuwd wat vandaag gaat brengen
Wie gaat er naar huis
Wie sturen ze terug vast die kwal van een Danny![]()
Zal ook wel bevooroordeeld zijn, maar de sfeer met Chiara, was naar mijn mening beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:50 schreef -river- het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de sfeer veel beter is sinds Chiara eruit is of ben ik bevooroordeeld?
@-river- Ik zal je nieuwsgierigheid bevredigend. Nee ik heb er niet zoveel meequote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Heb je ook een zakoorbel, of ga ik nu te ver?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
@:-river- Ik zal je nieuwsgierigheid bevredigend. Nee ik heb er niet zoveel mee
zie dat je de 'r'vergeten bent.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel heel erg handig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie dat je de 'r'vergeten bent.![]()
man van stalen ballen was het toch?
ikke ook benieuwd naar nuquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan ga je me nu vast uitleggen waarom
Dan heb je je handen vrij hè.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan ga je me nu vast uitleggen waarom
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Komop, laat een oorlbel erdoor jassen en dan een koeienbel en je bent THE MAN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |