van mij ook hoor , sneaky persoon vind , en dan dat gehinnik van haar , brrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Babs wel wat langer in bed blijven
Van al dat gejank van gisteren zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:40 schreef Harry het volgende:
Babette heeft zere ogen. Ze doet er een handdoek met ice-pack tegenaan.
Ja die lach ook al zoietsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij ook hoor , sneaky persoon vind , en dan dat gehinnik van haar , brrrrrrrrrrrrrrrrr
was gistermiddag nog weinig van te zien , ze mist gj zo.................... notquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van al dat gejank van gisteren zeker
noppe die gaat nu helemaal de snitch spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die lach ook al zoiets
Had gehoopt dat ze zoals ze zei ook de poort uit zou lopen als GJ zou gaan.
Ze was gelijk al bij Isaac toen GJ nog niet eens weg was. Dat vond ik al heel vreemd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
was gistermiddag nog weinig van te zien , ze mist gj zo.................... not
babel en wendy overwegen om op rupi te stemmen voor manager .................................. oh ja het zijn rokers hequote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was gelijk al bij Isaac toen GJ nog niet eens weg was. Dat vond ik al heel vreemd.
Eunice is zo klein die is amper te zien als ze onder de douche staat
Erik torent er hoog boven uit die moet zo in de andere douche kunnen kijken zo lang is hij
Dan hebben ze echt van GJ gehouden. DIe heeft ze toch duidelijk gevraagd om voor hem op Sascha te stemmenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
babel en wendy overwegen om op rupi te stemmen voor manager .................................. oh ja het zijn rokers he
Van mij mag Rupi wel winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt van GJ gehouden. DIe heeft ze toch duidelijk gevraagd om voor hem op Sascha te stemmen
Hij heeft ook voor hun zijn hoofd op het hakblok gelegd omdat ze allemaal Isaac er uit wilde hebben,
Kan je zien hoe vals ze in elkaar zit. Gisteren beloven aan GJ om het te doen en nu anders denken
juist en vlak wendy ook niet af vind haar meeloperquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt van GJ gehouden. DIe heeft ze toch duidelijk gevraagd om voor hem op Sascha te stemmen
Hij heeft ook voor hun zijn hoofd op het hakblok gelegd omdat ze allemaal Isaac er uit wilde hebben,
Kan je zien hoe vals ze in elkaar zit. Gisteren beloven aan GJ om het te doen en nu anders denken
Mattin Selleck.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
omg.. Martin is een snorretje aan het kweken?
[ afbeelding ]
ALweerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
Esther wil graag met Babbel praten.
En dat gefriemel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALweer
Die gejaagde blik van Esther vind ik zo eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |