Dat was van een hele korte duur want daarna kwam Isaac op hem afstappen en moest ie mee naar buiten komenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In het begin bakte Jappie nog heel stoer snachts een ei gewoon omdat het kon zei hij.
Nu durft hij nog niet naar ern ei te wijzen als Wanda in de buurt staat.
als wanda thuis komt staan haar spullen waarschijnlijk bij ouders!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:36 schreef Kakadylo het volgende:
ik vraag mij echt af ..wat hem zo triggerd aan wanda?en zeker om jezelf zo neer te zetten terwijl hij weet dat ze
sas is regelmatig vroeg wakker, armbandje is eigenlijk kettinkje wat ze van bern heeft gekregen voor valentijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:15 schreef Harry het volgende:
Nou nou, Sasha is al wakker, en aan het douchen.
Ook Martin is wakker. Hij praat korte tijd plat Engels met Sasha.
Martin helpt Sasha heel lief met een armbandje, maar dat is nog niet zo makkelijk.
Sasha gaat vervolgens koffie zetten.
schuld van kamer 5quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:23 schreef engine het volgende:
Is Jeff nog altijd de laatste die een eliminatie won en iemand anders mocht wegsturen? Wat eigenlijk een leuk element aan het programma lijkt gebeurd dus eigenlijk nooit.
Ik zie haar niet vaak zo vroeg in de morgen eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas is regelmatig vroeg wakker, armbandje is eigenlijk kettinkje wat ze van bern heeft gekregen voor valentijn
Nouja daar zat ik net over te denken. Wat hier gisteren ook al gezegd is, heel vreemd dat GJ eigenlijk niet mocht oefenen gisteren. Hem een uur met dat karretje zien klooien was ook leuke stream geweest.quote:
Het had gisteren leuk kunnen zijn. GJ wilde Isaac wegsturen helaas was de eliminatie opdracht zo goed als onmogelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:23 schreef engine het volgende:
Is Jeff nog altijd de laatste die een eliminatie won en iemand anders mocht wegsturen? Wat eigenlijk een leuk element aan het programma lijkt gebeurd dus eigenlijk nooit.
Van mij mag Babs wel wat langer in bed blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |