abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208173584
Nog niet op de minuut af, ze kwamen daar 's middags.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208173596
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:01 schreef Harry het volgende:
Zoe, Babette en Wendy vieren een feestje in de keuken. Ze zijn een half jaar in de Loods.
Kort daarna komen Wanda en Jasper er ook bij.
Ze zijn stiekem brood en broodjes aan het eten.
Het mag daar allemaal wel wat losser ipv al dat gezeik op elkaar want lig je er straks uit dan kijk je weemoedig terug
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  dinsdag 28 februari 2023 @ 00:04:24 #103
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_208173599
Vond Kim ook wel heel erg begaan met het vertrek van GJ, ze was echt heel verdrietig .... :'(
.
pi_208173600
Zoë zegt dat ze Isaac geil vindt. En dat ze een programma moeten maken van Zoë, Babbel en Wendy zoeken een man.
Want de rest van de loods hebben heen televisie hoofden.
:+ :+
pi_208173605
Het moet echt heel raar zijn als je daar een halfjaar zit en opeens sta je buiten (!) waarna allerlei prikkels en emoties loskomen
pi_208173607
Erik had uitgerekend dat ze woensdagochtend om half 5 precies een half jaar in de loods zitten. Eunice is van plan een soort van feestje te geven van 4 tot 7 's ochtends vroeg en heeft daar muziek voor aangevraagd (en de bewoners een donatie gevraagd vanavond om wat hapjes ofzo te hebben).

Je zou d'r vierkant door de loods tiefen met zo'n kutplan.
pi_208173626
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond Kim ook wel heel erg begaan met het vertrek van GJ, ze was echt heel verdrietig .... :'(
Ze heeft de gunfactor want zeker op dit soort momenten is ze telkens heel erg oprecht (lees: geen agenda) in haar emoties
  dinsdag 28 februari 2023 @ 00:12:11 #108
167977 DGK_Tegengas
pi_208173632
Jeff en Moraiama eerder vanavond komt zo online, aanrader ... *O* *O*
.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 00:19:10 #109
167977 DGK_Tegengas
pi_208173659
Heerlijk, Jeff doet het allemaal weer ..... *O* *O* *O*

Lol met Jeffrey deel 1 - 27 februari 2023.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol met Jeffrey deel 2 - 27 februari 2023.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol met Jeffrey deel 3 - 27 februari 2023.
SPOILER
.
pi_208173660
Ik vind die Jasper saaier en saaier worden en zie hem helemaal niet als icespeedway coureur. Hoe kan hij nou sponsoren aantrekken als je je al zo laat afblaffen door een nono als die Wanda
pi_208173670
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind die Jasper saaier en saaier worden en zie hem helemaal niet als icespeedway coureur. Hoe kan hij nou sponsoren aantrekken als je je al zo laat afblaffen door een nono als die Wanda
Etos is in ieder geval alvast binnen
pi_208173674
if it's meant to be, it will be
pi_208173675
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:23 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
really ik zou naar kruidvat gaan! zeker als zij voor Etos staat!
pi_208173677
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:26 schreef Thorelf het volgende:

[..]
really ik zou naar kruidvat gaan! zeker als zij voor Etos staat!
Als ze weer bij Etos zou gaan werken, een keer als klant door de winkel schreeuwen, hey tyfusmongool, waar staat die fakking aanbieding 8-)
pi_208173678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:23 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Nou ik denk dat de Etos niet geassocieerd wil worden met die scheldende tyfus haat heks en ze Wanda niet meer aannemen. ;)
pi_208173681
De beste sponsor heeft Jappie laten lopen namelijk Jeff want daar heb je in de buitenwereld veel aan denk ik. Al helemaal als je hele goede maten bent geworden die misschien wel twaalf maanden afgesloten van alles en iedereen samen doorbrengen.
pi_208173685
quote:
Lekker fris weer zo'n Zoë op het aanrecht geplakt
pi_208173689
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Als ze weer bij Etos zou gaan werken, een keer als klant door de winkel schreeuwen, hey tyfusmongool, waar staat die fakking aanbieding 8-)
_O-
pi_208173691
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:30 schreef Kakadylo het volgende:
De beste sponsor heeft Jappie laten lopen namelijk Jeff want daar heb je in de buitenwereld veel aan denk ik. Al helemaal als je hele goede maten bent geworden die misschien wel twaalf maanden afgesloten van alles en iedereen samen doorbrengen.
Daar moet je slim voor zijn en dat kan ik niet van Jappie zeggen. Een man die zo achter een vrouw aanloopt, zich door haar laat afblaffen waar je ook nog eens geen relatie mee hebt en zal krijgen, want Ivor. die zet zich allesbehalve slim neer, maar als een sneu figuur.
pi_208173695
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar moet je slim voor zijn en dat kan ik niet van Jappie zeggen. Een man die zo achter een vrouw aanloopt, zich door haar laat afblaffen waar je ook nog eens geen relatie mee hebt en zal krijgen, want Ivor. die zet zich allesbehalve slim neer, maar als een sneu figuur.
Eigenlijk is Jeff het andere uiterste :D
pi_208173697
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:30 schreef Kakadylo het volgende:
ik vraag mij echt af ..wat hem zo triggerd aan wanda?en zeker om jezelf zo neer te zetten terwijl hij weet dat ze ivor heeft.
pi_208173700
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vraag mij echt af ..wat hem zo triggerd aan wanda?en zeker om jezelf zo neer te zetten terwijl hij weet dat ze ivor heeft.
Hij moet smoorverliefd zijn en weten dat het wederzijds is waarna je vervolgens alleen nog maar bij die persoon wil zijn
pi_208173701
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
In het begin bakte Jappie nog heel stoer snachts een ei gewoon omdat het kon zei hij.
Nu durft hij nog niet naar ern ei te wijzen als Wanda in de buurt staat.
pi_208173702
pff jappie met je kan ook alleen gaan tegen zoe ! alsof hij nog iets allen kan zonder zijn bitch
pi_208173703
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 00:29 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Nou ik denk dat de Etos niet geassocieerd wil worden met die scheldende tyfus haat heks en ze Wanda niet meer aannemen. ;)
Kom wel eens bij de Etos en daar werken allemaal van die Wanda-achtige. Worden ze op aangenomen.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')