Het mag daar allemaal wel wat losser ipv al dat gezeik op elkaar want lig je er straks uit dan kijk je weemoedig terugquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:01 schreef Harry het volgende:
Zoe, Babette en Wendy vieren een feestje in de keuken. Ze zijn een half jaar in de Loods.
Kort daarna komen Wanda en Jasper er ook bij.
Ze zijn stiekem brood en broodjes aan het eten.
Ze heeft de gunfactor want zeker op dit soort momenten is ze telkens heel erg oprecht (lees: geen agenda) in haar emotiesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond Kim ook wel heel erg begaan met het vertrek van GJ, ze was echt heel verdrietig ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol met Jeffrey deel 2 - 27 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol met Jeffrey deel 3 - 27 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik vind die Jasper saaier en saaier worden en zie hem helemaal niet als icespeedway coureur. Hoe kan hij nou sponsoren aantrekken als je je al zo laat afblaffen door een nono als die Wanda![]()
Etos is in ieder geval alvast binnenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind die Jasper saaier en saaier worden en zie hem helemaal niet als icespeedway coureur. Hoe kan hij nou sponsoren aantrekken als je je al zo laat afblaffen door een nono als die WandaWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
really ik zou naar kruidvat gaan! zeker als zij voor Etos staat!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Etos is in ieder geval alvast binnen![]()
Als ze weer bij Etos zou gaan werken, een keer als klant door de winkel schreeuwen, hey tyfusmongool, waar staat die fakking aanbiedingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
really ik zou naar kruidvat gaan! zeker als zij voor Etos staat!
if it's meant to be, it will be![]()
Nou ik denk dat de Etos niet geassocieerd wil worden met die scheldende tyfus haat heks en ze Wanda niet meer aannemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Etos is in ieder geval alvast binnen![]()
![]()
De beste sponsor heeft Jappie laten lopen namelijk Jeff want daar heb je in de buitenwereld veel aan denk ik. Al helemaal als je hele goede maten bent geworden die misschien wel twaalf maanden afgesloten van alles en iedereen samen doorbrengen.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze weer bij Etos zou gaan werken, een keer als klant door de winkel schreeuwen, hey tyfusmongool, waar staat die fakking aanbieding![]()
![]()
Daar moet je slim voor zijn en dat kan ik niet van Jappie zeggen. Een man die zo achter een vrouw aanloopt, zich door haar laat afblaffen waar je ook nog eens geen relatie mee hebt en zal krijgen, want Ivor. die zet zich allesbehalve slim neer, maar als een sneu figuur.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:30 schreef Kakadylo het volgende:
De beste sponsor heeft Jappie laten lopen namelijk Jeff want daar heb je in de buitenwereld veel aan denk ik. Al helemaal als je hele goede maten bent geworden die misschien wel twaalf maanden afgesloten van alles en iedereen samen doorbrengen.if it's meant to be, it will be![]()
Eigenlijk is Jeff het andere uiterstequote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar moet je slim voor zijn en dat kan ik niet van Jappie zeggen. Een man die zo achter een vrouw aanloopt, zich door haar laat afblaffen waar je ook nog eens geen relatie mee hebt en zal krijgen, want Ivor. die zet zich allesbehalve slim neer, maar als een sneu figuur.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
ik vraag mij echt af ..wat hem zo triggerd aan wanda?en zeker om jezelf zo neer te zetten terwijl hij weet dat ze ivor heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:30 schreef Kakadylo het volgende:
De beste sponsor heeft Jappie laten lopen namelijk Jeff want daar heb je in de buitenwereld veel aan denk ik. Al helemaal als je hele goede maten bent geworden die misschien wel twaalf maanden afgesloten van alles en iedereen samen doorbrengen.![]()
Hij moet smoorverliefd zijn en weten dat het wederzijds is waarna je vervolgens alleen nog maar bij die persoon wil zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vraag mij echt af ..wat hem zo triggerd aan wanda?en zeker om jezelf zo neer te zetten terwijl hij weet dat ze ivor heeft.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
In het begin bakte Jappie nog heel stoer snachts een ei gewoon omdat het kon zei hij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar moet je slim voor zijn en dat kan ik niet van Jappie zeggen. Een man die zo achter een vrouw aanloopt, zich door haar laat afblaffen waar je ook nog eens geen relatie mee hebt en zal krijgen, want Ivor. die zet zich allesbehalve slim neer, maar als een sneu figuur.
Nu durft hij nog niet naar ern ei te wijzen als Wanda in de buurt staat.![]()
Kom wel eens bij de Etos en daar werken allemaal van die Wanda-achtige. Worden ze op aangenomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de Etos niet geassocieerd wil worden met die scheldende tyfus haat heks en ze Wanda niet meer aannemen.Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |