2 minder dan in 2021.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:10 schreef heywoodu het volgende:
Dat is een flinke Nederlandse delegatie
VRT en BBC. NPO besteedt haar geld liever aan pootjes over.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:40 schreef Pino112 het volgende:
Waar is dit te zien? Bij de NOS staat pas morgen om 17u
Maar de NOS heeft de rechten van de avondsessies gewoon gekocht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
VRT en BBC. NPO besteedt haar geld liever aan pootjes over.
Helaas wel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de NOS heeft de rechten van de avondsessies gewoon gekocht.
Waardoor de ochtendsessies geoblocked zijn bij de algemene aanbieders (eventueel een YouTube-stream), denk ik?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de NOS heeft de rechten van de avondsessies gewoon gekocht.
https://allathletics.tv/championships/ea-indoor-istanbul-2023quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waardoor de ochtendsessies geoblocked zijn bij de algemene aanbieders (eventueel een YouTube-stream), denk ik?
Zeker vandaag en morgen kan ik niet live kijken, in elk geval niet overdag. Hopelijk zendt de NOS de avondsessie dus wel gewoon live (en daadwerkelijk volledig live, dus niet met een uur studio tussendoor) en op TV uit, zodat het ook terug te kijken is.
Vrijdag en zondag SPECIALE EK-uitzendingen. Service hè.quote:EK indoor live bij de NOS
De EK indoor, met een Nederlandse ploeg van 33 atleten, zijn de komende drie dagen bij de NOS op televisie, radio en online te volgen.
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn de avondsessies in Istanbul via een livestream op NOS.nl en in de NOS-app vanaf 17.00 uur te volgen. Donderdagavond is er geen livestream, maar wel berichtgeving van het evenement en flitsen op NPO Radio1 bij Langs de Lijn En Omstreken vanaf 19.00 uur.
Op televisie zijn op vrijdag en zondag speciale EK-uitzendingen. Op vrijdag van 00.31 tot 01.01 uur op NPO 1, zondag van 23.26 tot 23.51 uur op NPO 1. Zaterdag zijn de verrichtingen van de atleten te zien in Studio Sport (23.19-00.00 uur) op NPO 1.
Lekker man, van half één tot één uur 's nachts, dat is denk ik niet live!quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vrijdag en zondag SPECIALE EK-uitzendingen. Service hè.
Dit is een beetje naïef @heywooduquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:00 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk zendt de NOS de avondsessie dus wel gewoon live (en daadwerkelijk volledig live, dus niet met een uur studio tussendoor) en op TV uit, zodat het ook terug te kijken is.
Ik snap sowieso niet waarom je atletiek met Léon Haan als commentator zou willen kijken als er alternatieven beschikbaar zijn, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker man, van half één tot één uur 's nachts, dat is denk ik niet live!
Dat vind ik dan wel weer prima, vertrouwde stemmen vind ik vaak net wat fijner dan minder vertrouwde stemmen (zoals op de Belgische TV). Maar het belangrijkste is dat volledige sessies gewoon terug te kijken zijn, ipv live of niks.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je atletiek met Léon Haan als commentator zou willen kijken als er alternatieven beschikbaar zijn, maar dat geheel terzijde.
Ik ga dan ook voor de vertrouwde, ook terug te kijken, Sporza-stemmen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer prima, vertrouwde stemmen vind ik vaak net wat fijner dan minder vertrouwde stemmen (zoals op de Belgische TV). Maar het belangrijkste is dat volledige sessies gewoon terug te kijken zijn, ipv live of niks.
Bol gaat al het gefaal goed maken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:18 schreef chufi het volgende:
van Diepen faalt op de 800... Buigel nog op de hotseat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |