Nu loopt ze dus op kantoor rond en ze wil telkens op schoot.. Het is een siameesje, dus als ze niet op schoot mag/kan gaat ze heel zielig zitten miauwen. En dan mag ze op schoot maar dan klimt ze op het bureau. Op zich niet zo erg, maar alles wat er staat/ligt/beweegt (teken met een tekentablet, dus met zo'n muispen) is speelgoed voor haar. Dus wil ik weer met haar spelen, maar dan komt mijn werk niet af
Maar ze is ook zoooo lief
Geniet ervan zolang je baas niet in je nek hijgt!
quote:Jawel, de hele vloer en mijn bureau liggen inmiddels bezaaid met propjes papier... Maar om de een of andere reden vindt ze mijn muis toch leuker (en ik vind dat heel stiekum eigenlijk ook leuker
Op maandag 10 februari 2003 12:00 schreef Henkuzz het volgende:
Ja ach.... heb je geen speeltjes mee waar ze mee kan spelen terwijl jij aan het tekenen bent? Wel leuk![]()
Enne, we hebben hier een eigen bedrijfje, dus kantoor aan huis.. En dus lekker geen baas die me wat kan maken
[Dit bericht is gewijzigd door Hezhi op 10-02-2003 12:53]
quote:mooi rood kruisje
Op maandag 10 februari 2003 12:09 schreef Hezhi het volgende:
Fotootje van het poesje:
[afbeelding]Enne, we hebben hier een eigen bedrijfje, dus kantoor aan huis.. En dus lekker geen baas die me wat kan maken
quote:das het betere werk dan
Op maandag 10 februari 2003 12:09 schreef Hezhi het volgende:
Fotootje van het poesje:
[afbeelding]Enne, we hebben hier een eigen bedrijfje, dus kantoor aan huis.. En dus lekker geen baas die me wat kan maken
maarre.... je hebt dus een kruisje rondlopen...
Anyway, dat kleine humpie is gewoon alleen...
Hij heeft een maatje of een moeder nodig.
Als het goed is hoort hij al ruim 12 weken oud te zijn (als het tenminste een officiële fokker is)?
quote:Klinkt een beetje bekend
Op maandag 10 februari 2003 12:12 schreef smoop het volgende:
Klinkt allemaal hééél bekend. Wij hebben bijna 2 jaar geleden ook ons 1e siameesje opgehaald bij een fokker, en die wilde ook alleen maar bij ons op schoot de eerste dagen. Dan legde je hem in z'n hangmandje aan de verwarming, in no-time zat hij weer op schoot (via je kleren omhoog klimmen, want hij was te klein om op je knie te springen).
Dat heeft een aantal weken geduurd, toen kwam sameesje no. 2. Binnen twee dagen dikke maatjes en nu gebeurt het vaak dat ze allebei (= ca 8 kilo totaal) tegelijk op je schoot willen liggen! Ik zou zeggen, geniet ervan, want ze worden zo snel groot!
[Dit bericht is gewijzigd door WarMaster op 10-02-2003 12:14]
quote:Heb je niet nog ergens een reserve muis liggen..... wel eentje met een draadje dan kan je die op de grond leggen en hem dan steeds naar je toe trekken......
Op maandag 10 februari 2003 12:02 schreef Hezhi het volgende:[..]
Jawel, de hele vloer en mijn bureau liggen inmiddels bezaaid met propjes papier... Maar om de een of andere reden vindt ze mijn muis toch leuker (en ik vind dat heel stiekum eigenlijk ook leuker
)
quote:teveel verwennen en ze gaat juist meer aandacht vragen; je moet in begin al duidelijk zijn naar dat beest, anders krijg je het er nooit meer ingestampt dat jij ook moet werken en niet constant als ze wakker is haar aandacht kan geven; jaloerse katten zijn very irri, paar vriendinnen hadden van die irri beesten
Op maandag 10 februari 2003 11:55 schreef Hezhi het volgende:
Tja, vrijdag een kitten opgehaald bij de fokker..Nu loopt ze dus op kantoor rond en ze wil telkens op schoot.. Het is een siameesje, dus als ze niet op schoot mag/kan gaat ze heel zielig zitten miauwen. En dan mag ze op schoot maar dan klimt ze op het bureau. Op zich niet zo erg, maar alles wat er staat/ligt/beweegt (teken met een tekentablet, dus met zo'n muispen) is speelgoed voor haar. Dus wil ik weer met haar spelen, maar dan komt mijn werk niet af
Maar ze is ook zoooo lief
quote:Snert, ik snap er niks van, waarom doet ie ut niet?? D'rnet toen ik um previewde deed ie het wel
Op maandag 10 februari 2003 12:11 schreef dr.dunno het volgende:[..]
mooi rood kruisje
quote:Geocities linkt niet door dacht ik...
Op maandag 10 februari 2003 12:13 schreef Hezhi het volgende:[..]
Snert, ik snap er niks van, waarom doet ie ut niet?? D'rnet toen ik um previewde deed ie het wel
quote:kleine .jpg gebruiken...
Op maandag 10 februari 2003 12:13 schreef Hezhi het volgende:[..]
Snert, ik snap er niks van, waarom doet ie ut niet?? D'rnet toen ik um previewde deed ie het wel
Wat een POOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEPIE!
Ik zal eens wat foto's opsnorren van onze 2 siameesjes... Smoop... Waar liggen die dingen?
[Edit]
Ah ik zie het al...
Gay Oh cities linkt maar 5 ~ 10 keer door...
Ik zal hem wel ff hosten...
Vervang de imgs maar met: http://members.chello.nl/j.vanstijn/siameesje.jpg
[/Edit]
[Dit bericht is gewijzigd door WarMaster op 10-02-2003 12:21]
quote:Thnx!!
Op maandag 10 februari 2003 12:15 schreef WarMaster het volgende:[..]
[Edit]
Ah ik zie het al...Gay Oh cities linkt maar 5 ~ 10 keer door...
Ik zal hem wel ff hosten...
Vervang de imgs maar met: http://members.chello.nl/j.vanstijn/siameesje.jpg
[/Edit]
quote:Smokkelt maar mee hoor!
Op maandag 10 februari 2003 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik deze meesmokkelen naar F&F?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |