Zo jammer inderdaadquote:Op zondag 23 april 2023 21:57 schreef Starhopper het volgende:
Overhead aurora in Duitsland nu. Godverdomme! Waarom is het zulk kloteweer nu
[ afbeelding ]
https://www.terra-hd.de/hochwald2/
quote:
Bz is weer naar noord geflipt, denk dat we het hoogtepunt al voorbij zijnquote:Op zondag 23 april 2023 22:32 schreef Starhopper het volgende:
Zuidoosten van Nederland heeft opklaringen zo te zien?! Wie o wie gaat kijken?
Yep. Dit was de voorzijde van de storm met een flinke schokgolf. Kijk ook naar de dichtheid, die is flink afgenomen.quote:Op zondag 23 april 2023 22:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bz is weer naar noord geflipt, denk dat we het hoogtepunt al voorbij zijn
Toch nog iemand in Nederland!quote:
Ja tis nu weer lichtquote:Op maandag 24 april 2023 05:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
@:starhopper je bedje uit
[ twitter ]
Deze cyclus overtreft nu al ruim de voorspellingen. En we zitten nog niet eens op het maximum.... Hij is niet heftiger dan normaal. Dat lijkt zo omdat de vorige cyclus nogal teleurstellend was.quote:Op maandag 24 april 2023 08:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik zoveel meldingen van noorderlicht in Nederland heb gezien in een jaar.
Is deze zonnecyclus heftiger dan andere cycli?
In theorie zijn we op het juiste moment naar Zweden verhuisd, maar gisteren dus weer niks te zien door bewolking.quote:Op maandag 24 april 2023 09:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Deze cyclus overtreft nu al ruim de voorspellingen. En we zitten nog niet eens op het maximum.... Hij is niet heftiger dan normaal. Dat lijkt zo omdat de vorige cyclus nogal teleurstellend was.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |