SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg bewolkt
[ Bericht 39% gewijzigd door Houtenbeen op 24-03-2023 01:56:44 ]
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 01:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]Straks niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg bewolkt![]()
![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
He, die was net bij het RTL weerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 06:07 schreef Starhopper het volgende:
Was visueel allemaal heel duidelijk te zien. Zelfs in kleur! Het groene was lichtgroen. En daarboven leek de lucht rood te kleurenDe dansende stralen waren heel duidelijk en fel
![]()
Nog even eentje er tussenuit gevist voor ik ga slapen![]()
[ afbeelding ]
Ja had hem doorgestuurdquote:
JA schijnbaar "zwaarste geo-storm" in zes jaar tijd (zie Zonnevlammentopic) en ook nog eens 'onverwacht'quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:43 schreef Starhopper het volgende:
WTF! Tot in New Mexico en Arizona![]()
![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Die gaat weer naar z'n solar maximum in 2025quote:
quote:
While on a bicycle journey across Europe, I was camped on top of a mountain in Southern Albania in Fir of Hotova National Park. I woke up at 4AM to begin a day to night timelapse, and was absolutely shocked to see a vivid purple glow on the Northern Horizon in my test shot. Checking the data, I learned that a G3/G4 geomagnetic storm was indeed in progress. The timelapse showing faint beams confirms that this is indeed the Northern Lights. I am quite certain that this is the first ever photographic recording of the Northern Lights in Albania, and likely the first and only recorded instance of them in the country at all. It was a geomagnetic storm to remember, with lights being sighted at record distances to the South. What a treat to capture this magical occurrence. This location is further South in latitude than Barcelona, Rome, or Istanbul. Location: 40.363ºN, 20.300ºE. Settings: Sony a7s3, 20mm, f/1.8, 8”, ISO6400
https://spaceweathergalle(...)php?upload_id=194616
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |