Ja, vanmorgen is er een CME aangekomen. Al is nog niet duidelijk welke begrijp ik op twitter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
Vandaag waren er wel kansen al weet ik niet of dat in Nederland verder zichtbaar is.
[..]
Weet niet hoe dat dan in Europa zit...
Dat filmpje ken ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan is deze wel nuttig om te bekijken
We hebben ook echt geluk met ons appartement hier, 10e verdieping, vrij uitzicht, balkon aan de goede kant van het gebouw.quote:
Mooie foto's daar ook!quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:27 schreef Starhopper het volgende:
In Nederland zwaarbewolkt helaas. In Duitsland hadden ze meer geluk: https://forum.meteoros.de(...)1bf8ecab5cdd#p240738
Woow!!!! Waanzinnig mooiquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:16 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Timelapse van gisteren!
Hier zie je de outburst ook wel goedRond 17s in filmpje was net na 12 uur en ongeveer 20 minuten later kwam er nog een hele korte maar felle outburst. Die eerste kon je met je blote ogen behoorlijk fel zien, en dat midden in een stad, inclusief dat rode, bizar hoe sterk het was.
Hier weer bewolkt, ik moet naar Kiruna verhuizen dusquote:
Doe dan maar een groot huis met een kamertje voor mijquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Hier weer bewolkt, ik moet naar Kiruna verhuizen dus
Jammer dat het regentquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:56 schreef Starhopper het volgende:
Dit ziet er heel goed uit voor poollicht vanavond. Maarja. Wolken en regen![]()
![]()
Ik ga in ieder geval even de wekker zetten. Het lijkt erop dat er opklaringen komen in de loop van de nacht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |