abonnement Unibet Coolblue
pi_208159236
https://kriket.be/nl/products/cricket-powder
Krekelpoeder:
100 g (¤9,50)

Ik denk dat ik voorlopig geen krekelpoeder in mijn brood of soep aantref, tenzij ik er heel veel voor wil bijbetalen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  zondag 26 februari 2023 @ 21:08:00 #52
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_208159247
TS maakt zich wel druk om dit soort dingen. _O-
  zondag 26 februari 2023 @ 21:08:38 #53
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_208159258
Moet hier gelijk 'n beetje aan Wuhan denken, waar markten vol lagen met 'rariteiten' voor consumptie :Y)



Ach, men weet nog wel ;)
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_208159436
quote:
11s.gif Op zondag 26 februari 2023 21:08 schreef Scjvb het volgende:
Moet hier gelijk 'n beetje aan Wuhan denken, waar markten vol lagen met 'rariteiten' voor consumptie :Y)

[ afbeelding ]

Ach, men weet nog wel ;)
Leuk, maar die foto is uit Thailand.

Ik ben in China alleen in Beijing insecten tegengekomen op de avondmarkt, waar Chinezen ze aten met een fotosessie, net zoals de gemiddelde westerse toerist al griezelend.

Wellicht in Guangdong, daar zijn ze meer van het vrijwel alles eten.
Ik zie Chinezen er wel voor aan insecten te eten als medicijn, wat dat betreft sporen ze voor geen meter.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_208160332
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 14:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Link: https://www.rtlnieuws.nl/(...)lboederij-wageningen

2 dingen die opvallen:

1 Blijkbaar is het consumeren van krekelmeel slechts de eerste stap
[..]
2 Bereidheid van de Europeanen om insecten te eten is 20 tot 25%. Kan me niet voorstellen dat het zo hoog ligt daarom een pol

[poll=5200]

Ja er was iemand die een paar weken terug een soortgelijke topic heeft geopend
Dit is de geupdate versie met de laatste nieuwtjes

En een pol niet te vergeten, daarom een nieuw topic :9 :Y)
Het is weer een fijn stukje propaganda.
In Rusland, Mongolië, China, Cambodja, Filipijnen, Vietnam, Cambodja, Laos en Thailand is het helemaal niet heel normaal om insecten te eten.
(En dat is toch best een substantieel stukje van Azië.)
Ja, je komt ze in sommige landen wel eens tegen, maar dat is toch echt wat anders dan heel normaal.

Overigens heb ik persoonlijk geen probleem met het eten van insecten ik ben gezien je poll niet de enige.
Wat ook weer niet betekent dat ik erg enthousiast word van insecten, ik heb sprinkhanen en vogelspin op en ik vond het niet om over naar huis te schrijven.
De ("citroen")mieren lijken me nog wel wat voor in een salade of zo (citrusachtige smaak).

Door de vele topics wennen de FOK! gebruikers al wel langzaam aan het idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tanatos op 26-02-2023 23:13:55 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_208160440
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 14:39 schreef Harvest89 het volgende:
Wat poeder door je eten lig ik niet wakker van.

Maar insecten ipv vlees is geen slecht idee. Beste is om de nieuwe generatie daar aan te laten wennen.
Of je laat de nieuwe generatie gewoon zelf bepalen wat ze willen eten, oprotten met dat gedram.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 26 februari 2023 @ 23:37:05 #57
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208160511
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 23:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Of je laat de nieuwe generatie gewoon zelf bepalen wat ze willen eten, oprotten met dat gedram.
Elke dag frietjes!!!!!!!!!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_208160577
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 23:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Elke dag frietjes!!!!!!!!!
Als jij dat lekker vind moet je dat gewoon doen. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator maandag 27 februari 2023 @ 00:54:10 #59
54278 crew  Tijger_m
42
pi_208160715
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 23:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Of je laat de nieuwe generatie gewoon zelf bepalen wat ze willen eten, oprotten met dat gedram.
Volgens mij bepalen ze dat zelf gewoon en zijn er rare figuren online die overal een complot of dwang in zien, dat kan ook.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')