Ik mik toch op een stuk leukerquote:Op zondag 26 februari 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe hij geweest was zonder Esther
Nog steeds op een stoel, maar dan zwijgzaam.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat geen standaard uitspraak om een ongeloofwaardig statement te killen.. als Je Tante op een houtvlot?quote:
Dan was of Eunice of Babbet zijn slootje geworden.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook was hij misschien meer met de mannen opgetrokkenquote:
Dat zou passen in het verhaal.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat geen standaard uitspraak om een ongeloofwaardig statement te killen.. als Je Tante op een houtvlot?
Denk ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook was hij misschien meer met de mannen opgetrokken
Die zijn veel actiever, die houdt je niet vast op de bank.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan was of Eunice of Babbet zijn slootje geworden.
quote:
Wendy bedoelde daar het eliminatiespel tussen Leila en Eunice mee.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat geen standaard uitspraak om een ongeloofwaardig statement te killen.. als Je Tante op een houtvlot?
Dat Jeff en Isaak er zijn voor het spelquote:Op zondag 26 februari 2023 14:54 schreef Ebinas het volgende:
op 2 Wendy en Bep.
Geen idee nog over wie het gaat
Maar bep fluistert af en toe
Oh jemig even terug in de tijd. Leila had ik niet meer bedachtquote:Op zondag 26 februari 2023 15:03 schreef HopScotch het volgende:
[..]
[..]
Wendy bedoelde daar het eliminatiespel tussen Leila en Eunice mee.
Ah jij zit/zat in de lurk.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Jeff en Isaak er zijn voor het spel
Hoe durven ze
De grootste spelshow van je leven
En je bent er voor het spel
Een soortquote:Op zondag 26 februari 2023 15:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou passen in het verhaal.
Door al die bijnamen daar was ik er gelijk een inwoner bij aan het zoeken.
Druk in de tuin en ja stream aanquote:Op zondag 26 februari 2023 15:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah jij zit/zat in de lurk.
Tx voor de aanvulling.
Ze hebben wel een leuk gesprek zo.
Alleen als bep "stiekem" praat kan ik haar nooit zo goed volgen ook
Leila las ik net.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een soort
Ja je tante en marokko gezegde
Bedoelende
Alsof dat ooit gaat gebeuren /ongeloofwaardig
Nee, niet Leila maar het spel zelf.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Leila las ik net.
Maar het maakt ook niet uit. Kan allebei
Heerlijk weer voor in de tuin.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Druk in de tuin en ja stream aan![]()
Dat de exit van Leila raar/ongeloofwaardig wasquote:Op zondag 26 februari 2023 15:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Leila las ik net.
Maar het maakt ook niet uit. Kan allebei
Uhmmmmm ik denk dat ik maar even ga staren naar het scherm.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:08 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, niet Leila maar het spel zelf.
Ja ja ja ja.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat de exit van Leila raar/ongeloofwaardig was
Ik wil nu ook weten....quote:Op zondag 26 februari 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat de exit van Leila raar/ongeloofwaardig was
Gekkiequote:Op zondag 26 februari 2023 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ja ja ja.
Ik duik maar even in de lurk.
Anders moeten jullie nog komen met potlood en papier om het uit te tekenen
quote:Op zondag 26 februari 2023 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekkie
Lekker blijven cossen
Ik ga nog even verder junken![]()