zit je blijkbaar hoog zegquote:Op zondag 26 februari 2023 16:21 schreef Yasmin__x het volgende:
Het UWV moet Sasha echt gewoon komen ophalen uit die loods en weer aan het werk zetten.
Dusquote:Op zondag 26 februari 2023 16:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Quincy zou voor m'n gevoel sowieso niet langer dan een maand zijn gebleven
Joh!quote:Op zondag 26 februari 2023 16:25 schreef Kakadylo het volgende:
Het was ook meer bedoeld als inleiding voor de eerstkomende eliminatie waarbij FEBO wederom flink vergaderd zal hebben
Je bent als programmamaker niet goed wijs als je Johan eruit wil hebbenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus
They fucked up met Quincy een makkelijke opdracht geven
Of ze wilden johan er uit
Wat een boodschappen op de kamerquote:Op zondag 26 februari 2023 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
En we weten nu ook waar jou speculaasjes staan...![]()
[ afbeelding ]
Misschien verwachten ze problemenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent als programmamaker niet goed wijs als je Johan eruit wil hebben
Ze vertrouwen elkaar tot op het botquote:Op zondag 26 februari 2023 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een boodschappen op de kamer
Er heeft volgens mij nog nooit zoveel gestaan.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vertrouwen elkaar tot op het bot
of had de febo er niets mee te makenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien verwachten ze problemen
Hadden ze een verkeerde inschatting gemaakt
Bleek hij niet aanstuurbaar
De speculaasjes zijn bijna op, dat scheelt weerquote:Op zondag 26 februari 2023 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er heeft volgens mij nog nooit zoveel gestaan.
Alles kan veridaquote:Op zondag 26 februari 2023 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
of had de febo er niets mee te makenMaar was het gewoon een normale eliminatie, zonder inmenging van de febo
kan ook nog...
Hij is familiequote:Op zondag 26 februari 2023 16:28 schreef Yasmin__x het volgende:
Zou onze Jeffrey een persoonlijkheidsstoornis hebben?
quote:
Die 2 begrijpen elkaar slecht in het spelquote:Op zondag 26 februari 2023 16:30 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik zat dat filmpje te bekijken dat 'ie weer ruzie had met Kim en dat ging er weer heftig aan toe.![]()
My 2 cents, ik denk van niet. Buiten de loods was hij een normaal functionerend persoon. In de loods is het een spel en verveelt hij zich te barsten.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:28 schreef Yasmin__x het volgende:
Zou onze Jeffrey een persoonlijkheidsstoornis hebben?
Wat er gemanipuleerd kan worden, wordt gemanipuleerd, bv het landen kiezen bij Maddy.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Als ná het knoppendrukken pas de Exitgame wordt opgesteld, kun je een vermoeden hebben dat die game speciaal wel of niet haalbaar is gemaakt voor de gekozen persoon.. eerder dan dat gaat echt niet lukken tenzij ook het hele knoppendrukken fake is en van begin tot eind Febo de boel stuurt.
Lachwekkend wel om te zien hoe Jeffrey compleet doordraait.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die 2 begrijpen elkaar slecht in het spel
Thats It
En al had je die welquote:Op zondag 26 februari 2023 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
My 2 cents, ik denk van niet. Buiten de loods was hij een normaal functionerend persoon. In de loods is het een spel en verveelt hij zich te barsten.
Maar ja, ik heb geen enkele kwalificatie in de psychologie, dus ook deze mening is niks waard.
Lijkt soms even of er bij hem een knopje omdraait en dat 'ie niet meer weet wat 'ie allemaal doet.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
My 2 cents, ik denk van niet. Buiten de loods was hij een normaal functionerend persoon. In de loods is het een spel en verveelt hij zich te barsten.
Maar ja, ik heb geen enkele kwalificatie in de psychologie, dus ook deze mening is niks waard.
In principe zijn beelden op live stream niet gemanipuleerd , de rest moeten we raden, tot nu toe heeft geen enkele deelnemer de moeite genomen om de uitslagen van de eliminaties ook 1 op 1 te checken met de deelnemers , misschien als de groep klein genoeg wordt en de uitslagen té ongeloofwaardigquote:Op zondag 26 februari 2023 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat er gemanipuleerd kan worden, wordt gemanipuleerd, bv het landen kiezen bij Maddy.
Maar niet alles zal gemanipuleerd worden.
Zoals die andere Johanquote:Op zondag 26 februari 2023 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Johan neemt inmiddels ook mythische proporties aan. Hoe langer hij eruit is, hoe geweldiger als kandidaat hij wordt.
Je beetje vaagquote:Op zondag 26 februari 2023 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette loopt te mopperen .. geen idee waarover eigenlijk. Iets met Nintendo.
Doe dan maar graag gelijk die plantjes buiten want in dat geval smachten we naar die SLquote:Op zondag 26 februari 2023 16:39 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik zie Esther ook nog wel strippen voor Jan-Willem als het moet.
Isaak en rupiequote:Op zondag 26 februari 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat hier over mensen die op de stream te zien zijn?
Volgens mij zie ik een hele rits post met namen die niet meer in de loods zitten
Ondertussen is Babette boos en daar lees ik dan weer niets van
Ze hadden t in de keuken over Nintendo spel Mario, en over eindbaas ruppie rende daarna gelijk naar boven om t tegen isaac te zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je beetje vaag
@:Dgk_Tegengas
Stream 1?
Babs GJ
Isaak
quote:Op zondag 26 februari 2023 16:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe dan maar graag gelijk die plantjes buiten want in dat geval smachten we naar die SL![]()
Niet helemaal dusquote:Op zondag 26 februari 2023 16:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze hadden t in de keuken over Nintendo spel Mario, en over eindbaas ruppie rende daarna gelijk naar boven om t tegen isaac te zeggen.
Wat een compleet surrealistisch gesprek was dit...quote:Op zondag 26 februari 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je beetje vaag
@:Dgk_Tegengas
Stream 1?
Babs GJ
Isaak
Nu legt ze het uitquote:Op zondag 26 februari 2023 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Na terugluisteren snap ik het nog steeds niet waarom Babette zo geirriteerd was....
Het gaat ook nog steeds om 900000quote:Op zondag 26 februari 2023 16:44 schreef Kakadylo het volgende:
Je moet keihard zijn in dit spel
Isaac en Jeff doen niets anders
We gaan het Babbel wel even vragenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het nog steeds onbegrijpelijk
Ik snap het echt niet waarom ze boos wasquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet waarom ze boos was
Iets over Nintendo Mario ?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dacht nu komt het, ja het komt.
Maar het is nog een raadsel
Maar wat zou het opleveren?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:50 schreef greysbones het volgende:
Waarom zou je die beerput niet opentrekken
Waarom zou je je mond houden
Sommige kunnen wel lief samen spelenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er een rooster voor die DJ set, ik zie ze helemaal geen ruzie maken wie erop mag namelijk ... ?
Rupie lulde een uitspraak door naar Iseik, over Eindbaas van een Mario game,,, maar Babbel bedoelde helemaal niet dat het over Iseik gingquote:Op zondag 26 februari 2023 16:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Boos op Ice en Rupie volgens mij
Ze vindt het allemaal zo ergquote:Op zondag 26 februari 2023 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar wat zou het opleveren?
Denk dat er alleen nog maar meer ergenis bij gaat komen.
Het zijn ratten van de bovenste plank
Dat spel ging er over dat het nu lijkt als of er levels zijn om te overwinnen.quote:
Wanda Babs en Sas hebben bij K5 aangegeven en roepen dat nu te pas en te onpas dat als GJ het niet haalt ze naar huis willenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Babette en Sascha zouden wel naar huis willen?
Nee klopt ze doet er ook niets mee.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze vindt het allemaal zo erg
Maar ze doet er niks mee
En ratten nee
Spelen ze het spel keihard
Ja
Die bullshit horen we al maanden.. ken die mop van Babbel en Sasje die naar huis willen?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda Babs en Sas hebben bij K5 aangegeven en roepen dat nu te pas en te onpas dat als GJ het niet haalt ze naar huis willen
Ik denk dat als GJ ICE niet kan wegspelen hij het ook niet lang meer volhoudtquote:Op zondag 26 februari 2023 16:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee klopt ze doet er ook niets mee.
Daarom denk ik ook dat ze zonder GJ het niet lang daar meer volhoud
Dat hoorde ik ook, maar waarom ze zo boos was begrijp ik nog steeds nietquote:Op zondag 26 februari 2023 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda Babs en Sas hebben bij K5 aangegeven en roepen dat nu te pas en te onpas dat als GJ het niet haalt ze naar huis willen
Denk het ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als GJ ICE niet kan wegspelen hij het ook niet lang meer volhoudt
Oké ....doeiquote:Op zondag 26 februari 2023 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maakt niet uit .. is over 5 minuten weer anders.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:57 schreef Ebinas het volgende:
Goed wat gaat het nu worden?
HEb het aan, maar kwam niet meer binnen
Da's ook waar.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maakt niet uit .. is over 5 minuten weer anders.
GJ is totaal niet populair buiten de loodsquote:Op zondag 26 februari 2023 16:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
Maar ik ook niet.
Ze denken dat team bro Sas er op zetquote:
Als Ice echt de mol is, lijkt me dat die niet weggaat.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is totaal niet populair buiten de loods
Ice ook niet maar wel populairder dan GJ
Ik weet niet wat de FEBO doet
Hoe moet de febo dat weten?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is totaal niet populair buiten de loods
Ice ook niet maar wel populairder dan GJ
Ik weet niet wat de FEBO doet
Bern? Da's best vreemd of niet dan.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze denken dat team bro Sas er op zet
Maar dat gaan ze niet doen
Volgens mij wordt het Bern
Zal wel weer een kneus worden, ze moeten nog maandenlang geld verdienenquote:Op zondag 26 februari 2023 17:00 schreef woxxel het volgende:
Weer wijziging van het plan?
Weer geen bro de deur uit zeker
rupi en co gaan wel op sasquote:Op zondag 26 februari 2023 16:59 schreef greysbones het volgende:
Maar dat gaan ze niet doen
Volgens mij wordt het Bern
Er zijn hier maar ook elders pollsquote:Op zondag 26 februari 2023 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe moet de febo dat weten?
er is geen interactie met de streamers daarover, geen officiele polls of stemmingen.
alleen de social media of fok. En misschien is dan juist een bewoner die erg irriteert wel goed voor de kijkcijfers.
Bern is de stille krachtquote:Op zondag 26 februari 2023 17:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bern? Da's best vreemd of niet dan.
Totaal geen invloed daar.
Behalve mss twee vliegen in 1 klap idee
Dat wel, maar dan nog.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern is de stille kracht
Kan bijna alles en slipt er zo door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |