En automatisch setjes van 100 euro?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Lag wel echt een fortuin aan BH's... Zij is echt rijk
Ik maak er eerder grapjes van 17 van.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:49 schreef Revanches het volgende:
Maarten is net een kind van 25, hoe hij dat huis beoordeelt.
Ik heb zo'n vermoeden dat het geen setjes van de Primark waremquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En automatisch setjes van 100 euro?
Ik vond dat het mooiste meubelstuk hahahahha oepsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap die bank van Richelle echt niet.
Wat een oma bank.
Of deze. Je was niet de enige met die associatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Die Kwit77 heeft een goede tweet.
Jammer dat ik geen Twitter heb soms, die gaan ook aardig los daarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Of deze. Je was niet de enige met die associatie.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik zit met 2 schermen voor dubbel plezierquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen Twitter heb soms, die gaan ook aardig los daar.
Je kunt nu zonder account lezen! Sinds Elon Musk de boel heeft overgenomrnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen Twitter heb soms, die gaan ook aardig los daar.
Ik wil graag mee tijdens die reizen. Ik kan ook een beetje bijsturen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef loveli het volgende:
Iemand nog op zoek naar een nieuwe uitdaging?
[ twitter ]
Tx! Nog niet gemerkt, ik ga weer uitloggenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Je kunt nu zonder account lezen! Sinds Elon Musk de boel heeft overgenomrn
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Je kunt nu zonder account lezen! Sinds Elon Musk de boel heeft overgenomrn
Binnenkort kun jij een van die halve garen zijn!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:16 schreef Joop_W het volgende:
Martijn en Nicole laten komen, wat voor halve garen maken dit programma? In ieder geval niet mensen die ook iets geven om de kandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |