Eens.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hoop dat Loes Wichian niet, onbedoeld, meesleurt in ellende. Ik vond hem eigenlijk lekker onbezorgd en vrolijk, nadat hij zich erbij had neergelegd dat ze weg was gegaan.
Ik denk dat het vooral komt omdat mensen het niet begrijpen. De verklaring die jij geeft, is niet op tv gegeven. Zou misschien schelen als het wat duidelijker was.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:22 schreef Revanches het volgende:
Ieder mens verwerkt prikkels en ervaringen anders, ik snap niet dat mensen zo geïrriteerd zijn dat Loes zich even terugtrekt.
In zo'n groot en divers gezelschap zou ik behoefte aan introspectie en bespiegeling. Dat zegt niet per se iets over de mensen daar.
Bijzonder dat mensen daar zo door getriggerd worden.
Wichian weet duidelijk meer van wat er speelt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:14 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik gok herstellende van een burn-out of een depressie. Dan wil je niet per se niets, maar dan wil je vooral de prikkels uit je hoofd verdrijven door je gedachten op iets simpels te richten (ofzo). Verklaart ook waarom Wichian zo geduldig en begripvol is. Die geeft haar de ruimte.
Ik heb er nul moeite mee als er echt iets is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:22 schreef Revanches het volgende:
Ieder mens verwerkt prikkels en ervaringen anders, ik snap niet dat mensen zo geïrriteerd zijn dat Loes zich even terugtrekt.
In zo'n groot en divers gezelschap zou ik behoefte aan introspectie en bespiegeling. Dat zegt niet per se iets over de mensen daar.
Bijzonder dat mensen daar zo door getriggerd worden.
Oeh, die ene spoiler, klik danquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nul moeite mee als er echt iets is.
Mijn zorgen zijn dat ze onzin verkoopt en ze hem dumpt.
Dit las ik op Twitter, mensen die twijfelden of ze oprecht was, toen ik zelf nog juist begreep dat ze moe van een vlucht was, maar het is inmiddels zo vaak dat ze zich terugtrekt (en op de vakantie nooit zoiets gezien)…
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:14 schreef Stepperoller het volgende:
SPOILER: Aflevering dinsdag 7 maart, PatrickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dan zou de overige lichaamstaal ook anders zijn. Maar dat zie ik niet (in het verleden wel bij anderen gezien, bij bijvoorbeeld Lars en Lizzy). Kortom: Twitter loopt te zeuren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nul moeite mee als er echt iets is.
Mijn zorgen zijn dat ze onzin verkoopt en ze hem dumpt.
Dit las ik op Twitter, mensen die twijfelden of ze oprecht was, toen ik zelf nog juist begreep dat ze moe van een vlucht was, maar het is inmiddels zo vaak dat ze zich terugtrekt (en op de vakantie nooit zoiets gezien)…
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat gevoel kreeg je idd. Dat ze niet wist hoe ze met alles om moest gaan om daar als gelukkig koppeltje te zijn en hoe ze wichian moest afwijzen e.d. want eigenlijk heeft ze er wel genoeg van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Nou ja, dat gemopper met het Ikea kastje vond ik wel out of the bluequote:Op donderdag 2 maart 2023 13:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dan zou de overige lichaamstaal ook anders zijn. Maar dat zie ik niet (in het verleden wel gezien, bij bijvoorbeeld Lars en Lizzy). Kortom: Twitter loopt te zeuren.
Maartijn heeft een walgelijke invloed op een kamer als hij binnenkomt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 03:22 schreef Za het volgende:
Martijn zorgt voor commotie, mensen zitten huilend op hun kamer, door (zelfverzekerd) binnen te komen, iedereen even persoonlijk te groeten en een praatje te maken, en na een uurtje weer vertrekt?
Maar Loes die wegloopt bij het logeren bij de hoopvolle Wichian én bij het groeps diner, zgn wegens hoofdpijn maar ligt gewoon op haar computer te spelen, en neemt dezelfde dag nog de benen, Wichian achterlatend, wel is hij nog een schat, dit breekt de groep en Wichian behoorlijk op imo, en zij wordt hier niet op afgerekend.
Maar Martijn die even komt buurten maakt mensen kapot. Wat een onzin weer.
Goh, dat is verrassend!quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
. Kortom: Twitter loopt te zeuren.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:11 schreef Isabeau het volgende:
ok. Door jullie zit ik steeds naar de mond van Remco te kijken. En bedankt.
En Remco zat steeds naar de mond van Paul te kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:11 schreef Isabeau het volgende:
ok. Door jullie zit ik steeds naar de mond van Remco te kijken. En bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:39 schreef loveli het volgende:
Nog een paar tweetjes:Even deze gepakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee Stephan weet wel dat ze de klik niet voelt, het is niet of het nieuws voor hem is.quote:Eh... Patrick? Stephan en Patricia communiceren wel, maar verstaan elkaar niet. Haar beleefde interesse is in zijn wereld een bevestiging van een leven samen. Daar gaat het mis.
Maar zij verkoopt bullshit.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Laten we niet doen alsof Nicole nou Jezus Christus was met haar gezanik over Amsterdam, maar met zo’n hondenlul als Martijn was sowieso niks aan te vangen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik bedenk me na die avond van gister pas dit: hoe erg zal Martijn tegen Nicole hebben gedaan zonder camera.![]()
Veel erger dan ik al dacht.
Man, man, man.
Gelukkig ben je van hem af, Nicole!!
Zeker niet, ze is zelf ook een haantje, maar Martijn is toch wel een speciaal geval.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof Nicole nou Jezus Christus was met haar gezanik over Amsterdam, maar met zo’n hondenlul als Martijn was sowieso niks aan te vangen.
Oi, ik ben slecht in namen, ik had de gezichten van Paula en Remco daarbij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even deze gepakt:
[..]
Nee Stephan weet wel dat ze de klik niet voelt, het is niet of het nieuws voor hem is.
Maar zij verkoopt bullshit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |