abonnement Unibet Coolblue
pi_208145142
Het gaat vaak niet eens over het uiterlijk maar echt over de blik in iemands ogen. Of een soort vibe wat je voelt als iemand iets tegen je zegt.
Zeker weten dat knappe mannen dat ook kunnen hebben.
Over TS kunnen we niet oordelen. We weten niet hoe hij er uit ziet. Ik vermoed eerlijk gezegd dat hij er gewoon normaal uitziet maar sociaal zeer onhandig is en zo dus 'lompe' fouten maakt waardoor vrouwen op hun hoede zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_208145258
Als ik echt zo creepy zou zijn waarom kan ik dan met de meeste mannen prima opschieten? Ik stond gewoon in een volle supermarkt in een groot winkelcentrum, niks om je voor te vrezen. Jezus.
pi_208145392
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:54 schreef 2thmx het volgende:

[..]
Waarom probeer je TS te gaslighten? Je helpt ‘m er beslist niet mee, dus vermoedelijk doe je het vanuit een of ander pervers eigenbelang. Kwalijk :{.

Voor TS, nog een interessante video:
:') TS is sowieso niet te helpen..
pi_208145442
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:01 schreef ph-buf het volgende:
Als ik echt zo creepy zou zijn waarom kan ik dan met de meeste mannen prima opschieten? Ik stond gewoon in een volle supermarkt in een groot winkelcentrum, niks om je voor te vrezen. Jezus.
Mannen letten toch helemaal niet op de blik van andere mannen joh!
Plus ik neem aan dat je hun niet probeert te versieren?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_208145469
Dus TS, even resumerend: ‘verkeerde blik in je ogen’, ‘soort vibe’, ‘bepaalde uitstraling’, of kortweg ‘creep’ zijn allemaal synoniem voor ‘lelijk’.

Waarom zeggen vrouwen dan niet gewoon ‘lelijk’? Welnu, twee redenen:
1. Iemand ‘lelijk’ noemen wordt sociaal afgekeurd. Iemand ‘creepy’ (of vergelijkbaars) noemen daarentegen beslist niet. Zie dit topic ter illustratie.
2. Vrouwen hebben te weinig zelfbewustzijn om hun eigen gevoelens correct te duiden. Dus een deel van hen zal oprecht denken dat die lelijke vent die even om hulp vraagt bij de kassa simpelweg ‘creepy’ is, en zij dus volledig in hun recht staan om hem onheus te behandelen.

Doe er je voordeel mee.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_208145520
En ik werk dagelijks met 12 vrouwen :X
pi_208145565
Waarom moet deze ene ervaring nou weer meteen leiden tot de optie dat jonge vrouwen hufterig zijn omdat ze teveel aanbeden worden?

Je hebt geen flauw idee hoe of wat. Misschien had ze haast, misschien vond ze het heel vervelend dat ze niet met je kon communiceren, misschien vond ze je creepy of misschien was ze hufterig. Is echt niets over te zeggen op basis van deze ervaring.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208145618
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:57 schreef Lenny77 het volgende:
Het gaat vaak niet eens over het uiterlijk maar echt over de blik in iemands ogen. Of een soort vibe wat je voelt als iemand iets tegen je zegt.
Zeker weten dat knappe mannen dat ook kunnen hebben.
Over TS kunnen we niet oordelen. We weten niet hoe hij er uit ziet. Ik vermoed eerlijk gezegd dat hij er gewoon normaal uitziet maar sociaal zeer onhandig is en zo dus 'lompe' fouten maakt waardoor vrouwen op hun hoede zijn.
Zo'n blik als van een seriemoordenaar of zo. Al krijgen die dan weer veel vrouwen achter zich aan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208145666
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zo'n blik als van een seriemoordenaar of zo. Al krijgen die dan weer veel vrouwen achter zich aan.
Veel vrouwen zou ik niet zeggen... en laten we eerlijk zijn: dat zijn ook niet echt normale vrouwen he?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_208145687
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:01 schreef ph-buf het volgende:
Als ik echt zo creepy zou zijn waarom kan ik dan met de meeste mannen prima opschieten? Ik stond gewoon in een volle supermarkt in een groot winkelcentrum, niks om je voor te vrezen. Jezus.
Laat je vooral niets aanpraten, broeder. Het is niet voor niets dat Allah de man heeft aangeraden om contact met andere vrouwen dan zijn eigen vrouw te mijden. “En weet dat Allah op de hoogte is van alles.” (Soerat al-Baqarah: 231)

DM me voor meer informatie.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_208145697
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:08 schreef 2thmx het volgende:
Dus TS, even resumerend: ‘verkeerde blik in je ogen’, ‘soort vibe’, ‘bepaalde uitstraling’, of kortweg ‘creep’ zijn allemaal synoniem voor ‘lelijk’.

Waarom zeggen vrouwen dan niet gewoon ‘lelijk’? Welnu, twee redenen:
1. Iemand ‘lelijk’ noemen wordt sociaal afgekeurd. Iemand ‘creepy’ (of vergelijkbaars) noemen daarentegen beslist niet. Zie dit topic ter illustratie.
2. Vrouwen hebben te weinig zelfbewustzijn om hun eigen gevoelens correct te duiden. Dus een deel van hen zal oprecht denken dat die lelijke vent die even om hulp vraagt bij de kassa simpelweg ‘creepy’ is, en zij dus volledig in hun recht staan om hem onheus te behandelen.

Doe er je voordeel mee.
Jij, als man, weet natuurlijk veel beter wat ik bedoel dan ik zelf natuurlijk, want ja.. ik ben maar een vrouw natuurlijk.. :')
pi_208145724
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef madam-april het volgende:

[..]
Jij, als man, weet natuurlijk veel beter wat ik bedoel dan ik zelf natuurlijk, want ja.. ik ben maar een vrouw natuurlijk.. :')
Mooi dat je dat gewoon wil toegeven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208145780
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef 2thmx het volgende:

[..]
Laat je vooral niets aanpraten, broeder. Het is niet voor niets dat Allah de man heeft aangeraden om contact met andere vrouwen dan zijn eigen vrouw te mijden. “En weet dat Allah op de hoogte is van alles.” (Soerat al-Baqarah: 231)

DM me voor meer informatie.
Ach ja, die Allah toch.. :')
pi_208145803
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Mooi dat je dat gewoon wil toegeven.
Zo ben ik wel.. maar aangezien ik een vrouw ben moet je er niet teveel waarde aan hechten he.. ik weet natuurlijk niet wat ik zeg..
pi_208145809
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef madam-april het volgende:

[..]
Jij, als man, weet natuurlijk veel beter wat ik bedoel dan ik zelf natuurlijk, want ja.. ik ben maar een vrouw natuurlijk.. :')
TS, mocht je benieuwd zijn welke drogreden je hier exact aanschouwt: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Genetic_fallacy
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Spellchecker zaterdag 25 februari 2023 @ 21:25:58 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208145860
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:01 schreef ph-buf het volgende:
Als ik echt zo creepy zou zijn waarom kan ik dan met de meeste mannen prima opschieten? Ik stond gewoon in een volle supermarkt in een groot winkelcentrum, niks om je voor te vrezen. Jezus.
Die mannen hebben van jou niks te vrezen.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 21:31:22 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_208145999
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:25 schreef 2thmx het volgende:
‘Geen diersoort zo wreed als de jonge vrouw’ - Thierry Baudet (genie).
Jonge vrouwen zijn verheven boven alle rangen en standen. Ze kunnen iedere man, hoe hooggeplaatst dan ook, op zijn knieën krijgen (figuurlijk) totdat ze oud zijn en dan verliezen ze hun magie. Bij mannen is dat allemaal minder extreem
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_208146112
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:31 schreef LXIV het volgende:

[..]
Jonge vrouwen zijn verheven boven alle rangen en standen. Ze kunnen iedere man, hoe hooggeplaatst dan ook, op zijn knieën krijgen (figuurlijk) totdat ze oud zijn en dan verliezen ze hun magie. Bij mannen is dat allemaal minder extreem
Dat is toch gewoon niet waar!
Schrijf dan op zijn minst: mooie jonge vrouwen.
Al de grijze muizen en muurbloempjes komen ook geen stap verder. De mannen willen hun ook niet.
Net zoals TS die ook alleen achter het jonge en knappe grut aangaat terwijl hij al een stuk ouder is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_208146183
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zo'n blik als van een seriemoordenaar of zo. Al krijgen die dan weer veel vrouwen achter zich aan.
De meeste moordenaars en verkrachters zijn juist vaak mannen mensen die sociaal vaardig zijn.
pi_208146262
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:38 schreef ph-buf het volgende:

[..]
De meeste moordenaars en verkrachters zijn juist vaak mannen mensen die sociaal vaardig zijn.
Wijze woorden, tevens prima geschikt als Tinder-bio :{.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_208146308
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:42 schreef 2thmx het volgende:

[..]
Wijze woorden, tevens prima geschikt als Tinder-bio :{.
Ik ben serieus. Ooit van een sociopaat gehoord? Bij bijv. Joran van der Sloot was het immer de dames die vrijwillig met hem meegingen naar zijn hotelkamer.
pi_208146325
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat is toch gewoon niet waar!
Schrijf dan op zijn minst: mooie jonge vrouwen.
Al de grijze muizen en muurbloempjes komen ook geen stap verder. De mannen willen hun ook niet.
Net zoals TS die ook alleen achter het jonge en knappe grut aangaat terwijl hij al een stuk ouder is.
En het afserveren van vrouwen als ze ouder zijn is ook nonsens. Er zijn voldoende vrouwen die nog steeds heel mooi zijn als ze ouder worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208146352
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En het afserveren van vrouwen als ze ouder zijn is ook nonsens. Er zijn voldoende vrouwen die nog steeds heel mooi zijn als ze ouder worden.
Die discussie ga ik zelfs niet eens meer aan :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_208146375
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En het afserveren van vrouwen als ze ouder zijn is ook nonsens. Er zijn voldoende vrouwen die nog steeds heel mooi zijn als ze ouder worden.
Zeker weten! Helaas zijn zij meestal al getrouwd met kids.
pi_208146393
Ik neem het best vaak op voor mannen, maar het antwoord is nee. Mannen zijn grotere hufters. (Vaak door logische redenen maar ze zijn het wel)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')